سرمربي تيم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد اظهار داشت: در ديدار ديروز بازيكنان و كادر فني تيم كاسپين قزوين بي مورد اعتراض می کردند که بر روي بازي تاثير منفي گذاشته بود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد عليرضا حبيبي پس از پيروزي تيمش مقابل تيم هندبال كاسپين قزوين از هفته دوم دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر هندبال كشور كه ديروز 15 دي ماه در سالن شهيد بهشتي مشهد با نتيجه 30 بر 27 به پايان رسيد عنوان كرد: با كسب 2 امتياز اين بازي همچنان با 20 امتياز و تنها با اختلاف گل كمتر نسبت به تيم هندبال فولاد مباركه سپاهان اصفهان در رده دوم جدول قرار داريم.

وي با اشاره به ناتمام ماندن ديدار قبلي كاسپين قزوين و فولاد مباركه سپاهان اصفهان در هفته گذشته و اعلام نتيجه 10 بر صفر به سود تيم اصفهاني و حضور نيافتن تيم شهرداري اروميه در ديدار اين هفته خود مقابل تيم فولاد مباركه سپاهان اصفهان اظهار داشت: با توجه به حساسيت بازي ها و تقويت اكثر تيم ها در نيم فصل دوم، بي نظمي هايي كه اين روز ها در مسابقات ليگ توسط برخي تيم ها اتفاق مي افتد به ضرر تيم هاي هم امتياز بالاي جدول خواهد بود.

وي با اشاره به اعتراضات بي مورد بازيكنان و كادر فني تيم كاسپين قزوين در ديدار ديروز عنوان كرد: اين اعتراضات نظم بازي را به هم ريخته و بر روي بازي تاثير منفي گذاشته بود و از سوي كادر داوري برخورد قاطعي با آن نشد.

سرمربي تيم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد، ضمن اشاره به استفاده نکردن از 6 بازيكن تيمش در ديدار ديروز به دليل مصدوميت عنوان كرد: مجبور بوديم از بازيكنان در پست هاي غيرتخصصي شان مقابل تيم انتهاي جدولي كاسپين قزوين كه براي بقا مي جنگيد استفاده كنيم اما با تلاش آن ها توانستيم 2 امتياز اين ديدار خانگي را از آن خود كنيم.

وي با اشاره به فرصت 15 روزه تا ديدار بعدي تيمش در روز 28 دي ماه مقابل شهرداري اروميه عنوان كرد: اميدواريم بازيكنان مصدوم تيم را در ديدار بعدي كه در اروميه برگزار خواهد شد در اختیار داشته باشیم.

گفتني است تيم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد هم اکنون با 20 امتياز و تفاضل گل كمتر نسبت به فولاد مباركه سپاهان اصفهان همچنان در رده سوم جدول رده بندي ليگ برتر هندبال كشور قرار دارد.

یوسف زاده

برچسب ها: سرمربی ، تیم ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.