مدیركل آموزش و پرورش كهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس سند تحول بنیادین كتاب های درسی پایه های سوم ابتدایی و اول راهنمایی از سال آینده تغییر می كند.

'پرویز طاهری' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: با توجه به تغییر كتاب ها و عناوین محتوای درسی این دو پایه تحصیلی با برنامه ریزی های انجام شده تمام معلمان این دو پایه در كهگیلویه و بویراحمد در كارگاه های آموزشی ضمن خدمت شركت می كنند.
وی بیان كرد: در پایه سوم ابتدایی 28 فعالیت و در پایه اول راهنمایی نیز 46 فعالیت در بخش های نیروی انسانی، تجهیزات، نرم افزارها، آموزش ضمن خدمت و فضاهای آموزشی پیش بینی شده است.
طاهری اظهار كرد: كتاب های درسی پایه اول راهنمایی به طور كامل دچار تغییر می شود و شامل 11 عنوان از جمله كتاب كار و فناوری به جای حرفه و فن، مطالعات اجتماعی به جای تاریخ و اجتماعی بوده و كتاب آداب و مهارت زندگی نیز اضافه خواهد شد.
وی با اشاره به اینكه این امر مستلزم آموزش ضمن خدمت برای تمام معلمان مقطع راهنمایی در كهگیلویه و بویراحمد است، عنوان كرد: دوره تربیت مدرس در این استان برگزار و برای تمام معلمان راهنمایی و معلمان، مدیران و معاونان ابتدایی نیز دوره آموزشی اجرا می شود.
طاهری ابراز داشت: ستاد تحول بنیادین در اداره كل آموزش و پرورش كهگیلویه و بویراحمد با مسوولیت معاونت آموزش ابتدایی فعالیت می كند.
وی افزود: برنامه آموزشی جامع زبان انگلیسی نیز بزودی برای تمام معلمان كهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد./ع

برچسب ها: کتاب ، درسی ، تغییر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.