رئيس هيات شطرنج استان خراسان رضوي گفت: به دليل مشکلات مالي احتمالا در صدد ادغام مسابقات جام فجر و جام فردوسي هستيم.

محمد وجداني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان فدراسيون طي ارسال نامه اي پيشنهاد ادغام مسابقات تاييد اين پيشنهاد نياز به بررسي همه جانبه و کارشناسانه دارد.
 
رئيس هيات واليبال شطرنج استان خراسان رضوي  تصريح کرد: با توجه به افزايش نرخ ارز ما نمي توانيم امسال مسابقات جام فجر را با مبلغ زيادي به عنوان جايزه نقدي برگزار کنيم.
وي يادآور شد: ادغام 2 رويداد بزرگ جام فجر و جام فردوسي نياز به تشکيل جلسه و هم انديشي با کامبوزيا رئيس فدراسيون شطرنج هم دارد.
دنبال اسپانسر گشتيم، نيست
وجداني اظهار داشت: به منظور رفع مشکل مالي و برگزاري هر چه بهتر مسابقات مدتهاست که به دنبال حامي مالي هستيم با چندين ارگان و نهاد هم وارد مذاکره شديم اما هيچ يک از آنها پاسخ مثبتي به درخواست هايمان نداده اند.
وي گفت: منطق آنها در خصوص عدم پذيرفتن حمايت مالي از مسابقات جام فجر نداشتن تبليغات ميداني و پخش مستقيم مسابقات از طريق تلويزيون است.
قرار بود در هفته جاري با سفر به تهران در خصوص برگزاري و ادغام اين رقابت تشکيل جلسه دهيم که به دليل لغو پروازها به خاطر بارش شديد برف اين امر صورت نگرفت.
وي گفت: به طور قطع شرايط را براي آمدنم به تهران در هفته آينده فراهم خواهم کرد تا هر چه سريعتر تکليف اين رويداد بزرگ بين المللي که اجراي آن در تقويم کنفدراسيون شطرنج قاره آسيا و فدراسيون جهاني شطرنج ثبت شده است روشن شود./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار