اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی خاکپور
۱۴:۴۸ ۱۴ دی ۱۳۹۱
رسیدگی به درمان جانبازان و خانواده شهید و پرداخت مستمری حقوق به رزمنده های جبهه و جنگ هیچ بار مالی برای دولت ندارد و مجلس محترم و دولت محترم می توانند از دیگر ثروت سرزمینی به این نجات دهندگان ایران از دست اجانب رسیدگی کنند ( در یک روز . نه بیشتر ) و حتی این قشر از جامعه با این ثروت سرزمینی که در اختیارشان قرار می دهیم می توانند به کل جامعه کمک و یاری هم برسانند .
فقط باید این باور را داشته باشیم که اگر این رزمنده ها دلاوری و جانفشانی نمی کردند:
چه بر سر ایران می آمد ؟!
و این میز ها الآن در دست چه کسانی می بود .
و چند پرچم در ایران افراشته می شد ؟!
و پرچم های ایر ان چه رنگی داشتند ؟!
و پرچم های ایران چه نقشی داشتند ؟‍
بیاییم دین خود را به این رزمنده ها ادا کنیم ؟!
ما به این رزمنده ها بدهکاریم . ؟!
هر چه امنیت و قدرت و افتدار و ثروت در این مملکت است مال رزمنده ها است؟!
و چرا قرض خودمان را به رزمنده ها نمی پردازیم ؟!
همه رسیدگی به امور رزمنده ها در یک روز و با یک دستور قابل اجرا است ؟!تمام؟!
و اما مخالف جبهه و جنگ زیاد است . چون 1- امنیت نمی خواستند . 2- فکر دیگر در سر داشتند . 3 - منافع خودشان را در تجزیه و آشوب می دانستند . و ... ؟!
ولی رزمنده ها مردانه ایستادند و پیروز شدند . و ایران را امن نگه داشتند ؟
!و این بی مهری ها بهای دین دوستی و وطن دوستی دلاوران رزمنده است که می پردازند ؟!
البته ما نا امید نیستیم و تا جان در بدن داریم سعی می کنیم همچون در جبهه حتی یک روز هم به عمرمان مانده باشد برای حقمان پافشاری کنیم . ؟!
سلام به شهیدان .
سلام به جانبازان .
سلام به رزمنده .

شیعه بر پایه تاریخ است که ماندگار است . شیعه بر مظلومیت حضرت علی (ع) است که 25 سال خانه نشینی ؟! را تحمل کرد . شیعه بر مظلومیت صلح امام حسن (ع) است . شیعه در مظلومیت بر آزادگی و شهادت امام حسین (ع) است . شیعه بر مظلومیت امام زمان حضرت مهدی (عج)است . که ماندگار است . و این تاریخ است که باید باورش کنند ؟!
و بگذارید تاریخ بنویسد که به رزمنده های دفاع مقدس و جانبازان ( زیر 25٪ ) مستمری حقوق دادند و این مدافعان دین و ملت و وطن را قدرشناسی کردند .
که:

از حدود ۲ ميليون بسيجي رزمنده و حدود ۵۰۰ هزار نفر كه به جبهه رفته اند حدود ۳۲ هزار نفر از آنان شرايط معيشتي مناسبي ندارند.

CD اسامي و آدرس اين افراد را كه حدود ۳۲ هزارنفر در كل كشور هستند تهيه كرده ايم و به همه استانداري هاي سراسر كشور ارسال خواهيم كرد.

چرا 25 سال است حق الناس مستمری حقوق رزمنده ها را نمی دهند ؟!
این 32 هزار نفر قطره ای از اقیانوس ( 7میلیون نفر حقوق بگیر دولت ) است که اصلا پول زیادی هزینه ندارد . در عوض بسیار بسیار برای ایران سود بیشتر دارد ؟!
پس قدر شناس باشیم و مستمری حقوق و دیگر رفاعیات رزمنده ها و جانبازان زیر 25٪ را پرداخت کنیم .
انشاالله .


اگر بخواهند که اقدام کنند به قانون هم نیاز نیست و این قرضی است که باید بپردازند و یک روزه می توانند بپردازند . البته جبهه و جنگ مخالف قوی و زیاد دارد ؟! و بعظا از ماست که بر ماست ؟!فقط : یکی مرد جنگی به از صد هزار . می خواهد که اقدام کند ؟!
هر رزمنده ای و جانبازی و خانواده محتر م هر شهید . اگر از امکاناتی استفاده می کند حقش است و باید استفاده کند .
ولی باید فکری به حال کسانی کرد که مشکل دارند و باید قانونی باشد که به همه رزمنده ها و جانبازان و خانواده شهید رسیدگی کافی بشود .
و باید کاری کرد که به همه رزمنده های جبهه و جنگ بدون استثناء به همه حداقل مستمری حقوق خط فقر ماهیانه 900 هزار تومان پرداخت شود . و تبعیض و اما و اگر و شرایط گذاشتن در این پرداخت ها نباشد که فساد آور می شود .
اگر حتی یک نفر از این مستمری حقوق نگرفت . بدانید که هنوز حق رزمنده های جبهه و جنگ اداء نشده است . یعنی یکی برای همه و همه برای یکی . همانطور که در جبهه بودند . در این صورت است که می شود گفت برای رزمنده ارزش قائل شده اند و حق الناس رزمنده ها را پرداخت کرده اند . در غیر اینصورت . فکر می کنم خیریه باز کردیم و سرمایه خود را به دیگران می بخشیم ؟! و خودمان نان را به ظرف شیشه می مالیم که پنیر داخل آنست ؟!
آخرین اخبار