رقابتهای هفته نخست لیگ برتر جودو امروز در سالن افراسیابی برگزار شد و مدعیان در حالی برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند که تیم گاز فجر به مسابقات نرسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از اعلام انصراف تیم گاز فجر صبح امروز بار دیگر قرعه کشی لیگ بین 6 تیم برگزار شد و در رقابتهای هفته اول تیمها در دو دور در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به مصاف هم رفتند.

در دور اول که به صورت مستقیم هم از شبکه سوم سیما و هم از شبکه ورزش پخش شد، شهروند چالوس 5 بر 2 شهدای خوزستان را با شکست روبه رو کرد، پاس ثامن الحجج 3 بر 2 مغلوب موسسه مالی و اعتباری میزان شد و دانشگاه آزاد هم 3 بر 2 مقابل نفت مسجد سلیمان پیروز از میدان خارج شد.

در پایان دور دوم که از ساعت 15 آغاز شد، موسسه مالی و اعتباری میزان مقابل نفت مسجد سلیمان قرار گرفت و 5 بر2 از حریف پیشی گرفت.

پاس خراسان رضوی نیز 7بر صفر شهروند چالوس را شکست داد، در آخرین دیدار هم دانشگاه آزاد 6 بر یک از سد هیئت جودوی خوزستان گذشت.

در جدول رده بندی دانشگاه آزاد با 6 امتیاز و تفاضل برد انفرادی 7+ در مکان نخست ایستاد. موسه مالی اعتباری میزان با 6 امتیاز و تفاضل 4+ در مکان دوم است و پاسخ خراسان رضوی و شهروند چالوس با 3 امتیاز و تفاضل برد انفرادی متفاوت در مکانهای سوم و چهارم ایستادند./آق
برچسب ها: هفته نخست ، لیگ برتر ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار