نائب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: کشورهاي منطقه و همسايه با رفتار مناسب بر پایه دوستی و رفاقت و حسن هم جواری مي‌توانند از ظرفیت بلند امنیتی دفاعی ايران استفاده کرده و بی‌جهت پای بیگانگان را برای تامین امنیت منطقه باز نکنند.

منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل، سرعین و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در بیان پیام رزمایش ولایت 91 گفت: پیام این رزمایش نشان دهنده قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس است که البته ایران قبل از این هم کارآمدی خود را در حوزه دفاعی نشان داده و ثابت کرد آنقدر دارای لیاقت است که می‌تواند از منافع نظام حفاظت و حمایت کند.

وی افزود: پیام دیگر این رزمایش این است که ایران قدرتمند مرکز ثقل امنیت منطقه است و کشورهای همسایه می‌توانند بر روی این وزنه امنیتی در منطقه حساب کنند،ایران به حد کافی قدرتمند است و می‌تواند از محیط سیاسی و اجتماعی خود دفاع کند.

حقیقت‌پور تصریح کرد:کشورهاي منطقه و همسايه با رفتار مناسب بر پایه دوستی و رفاقت و حسن هم جواری مي‌توانند از این ظرفیت بلند امنیتی دفاعی ايران استفاده کرده و بی‌جهت پای بیگانگان را برای تامین امنیت منطقه باز نکنند.

نائب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: کشورهای سلطه طلب حتما ابعاد این رزمایش را محاسبه و مقایسه خواهند کرد و ما هم می‌گوییم که توانمندی جمهوری اسلامی ایران را حتما محاسبه کنند ایران قطعا قدرتمندترین کشور منطقه است و مطمئنا اگر تجاوزی صورت گیرد ضربه وارده از سوی جمهوری اسلامی ایران از ضربه متجاوزان سنگین‌تر و مخرب‌تر خواهد بود.
 
 
انتهاي پيام//

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار