دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبیعی است که دشمنان برای فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنند و ما باید در مقابل آن‌ها هوشیار و بیدار باشیم.

سید باقر حسینی نماینده زابل ، زهک و هیرمند در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحرکات منافقین و فتنه‌گران برای ایجاد فتنه در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: متاسفانه برخی از افرادی که می‌توان گفت با نظام و ملت مشکل دارند به مزدور و جاسوس بیگانگان تبدیل شده‌اند و این افراد قطعا برای انتخابات آتی رياست‌جمهوري نيز برنامه‌ دارند.

وی افزود: مطمئنا مسئولین امنیتی و دستگاه‌های ذیربط با هوشیاری کامل از تحقق اهداف شوم این دشمنان نظام جلوگیری کرده و اجازه فعالیت به آن‌ها را نخواهند داد.

حسینی تصریح کرد: این افراد که به عنوان فتنه‌گر در جامعه شناخته شده و البته قلیل هم هستند به دنبال پیدا کردن اهداف دشمنان انقلاب و اسلام بوده و برای خوش خدمتی به آن‌ها به خاک خود خیانت می‌کنند، خوش خدمتی برای کسانی که جنگ را بر ایران تحمیل کرده و در سال‌های جنگ از حمایت رژیم بعث فروگذار نکردند.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: طبیعی است که دشمنان برای فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه ریزی می‌کنند ما باید در مقابل آن‌ها هوشیار و بیدار باشیم و در مقابل این اقدام فتنه‌گران و اربابانشان با هوشیاری کامل ایستادگی کنیم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار