فرماندار نمین گفت: با توجه به برخورداری از زیرساختهای لازم ضروری است پیست اسکی روی چمن در منطقه نمونه گردشگری فندقلو این شهرستان احداث شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سید تقی دریتیم در جلسه بررسی مشکلات طرحهای عمرانی نمین، تصریح کرد: این منطقه قابلیتهای متعددی از جمله برپایی پیست اسکی روی چمن دارد که در صورت تخصیص اعتبار فرمانداری پیگیر احداث آن خواهد بود.

وی تصریح کرد: با وجود قابلیتهای گردشگری شهرستان نمین در توسعه توریسم آن اعتبارات قابل توجهی اختصاص نیافته و این در حالی است که پتانسیلهای بسیاری در این شهرستان موجود است.

فرماندار نمین  توسعه منطقه گردشگری فندقلو، ایجاد بازارچه صنایع دستی و فعال کردن منطقه ویژه اقتصادی نمین را خواستار شد.

وی با تاکید به اهمیت معرفی منطقه گردشگری فندقلو ادامه داد: در صورتی که طرحهای نیمه تمام ذکر شده به بهره برداری برسد رونق اقتصادی قابل توجهی را در شهرستان نمین شاهد خواهیم بود.

دریتیم همچنین یکی آب آشامیدنی و فاضلاب را از دیگر مشکلات شهروندان نمین عنوان کرد و افزود: بازبینی وضعیت فاضلاب شهری می تواند در رفع این مشکلات تاثیر گذار باشد.

به گفته دریتیم به منظور احداث بیمارستان 64 تخت خوابی نمین نیز زمینی اختصاص یافته و در آینده نزدیک عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد/ب.

برچسب ها: اردبیل ، پیست ، اسکی ، فندقلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.