دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات گفت: در صورتي که بر روي کانديدايي اصلاح‌طلب به توافق نرسيم از کانديداي اصولگراي اصلاح‌طلب حمايت مي‌کنيم.

محمد زارع فومني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه جبهه مردمي اصلاحات به شخص و جناح خاصي وابستگي ندارد، اظهار داشت: جبهه مردمي اصلاحات اصلاح‌طلباني را قبول دارد که در قانون‌گرا باشند.

دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات درباره برنامه‌هاي انتخاباتي اين جبهه گفت: شوراي مرکزي جبهه مردمي اصلاحات کانديداهاي احتمالي انتخابات آتي را رصد مي‌کند و در حال بررسي است.

وي تاکيد کرد: اصلاح‌طلبان بايد کانديدايي را به مردم معرفي کنند که زمينه راي آوري بالايي داشته باشد.

فومني ضمن انتقاد از عملکرد شوراي هماهنگي اصلاحات، گفت: اصلاح‌طلبي فقط به شوراي هماهنگي اصلاحات خلاصه نمي‌شود و نبايد عده‌اي بنشينند و براي ساير اصلاح‌طلبان تصميم بگيرند.

دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات با اشاره به کانديداهاي مطرح در جريان اصلاحات گفت: افرادي همچون هاشمي، خاتمي، عارف، مهرعليزاده و... به عنوان کانديدا در جريان اصلاحات مطرح هستند.

وي تصريح کرد: در صورتي که بر روي کانديدايي اصلاح‌طلب به توافق نرسيم، از کانديداي اصولگراي اصلاح‌طلب حمايت مي‌کنيم.

فومني تاکيد کرد: رئيس جمهور آينده بايد دولتي فراجناحي تشکيل دهد و از افکار و انديشه‌هاي مختلف استفاده کند.

دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات با اشاره به ضرورت پيروي از فرامين مقام معظم رهبري در عرصه انتخابات، گفت: اصلاح طلبان افراد مسئله‌دار بدون هدف و بي‌برنامه را وارد عرصه نکنند تا بلايي که در فتنه 88 سر کشور آمد، تکرار نشود.

وي در پايان از انتخاب رئيس ستاد انتخابات جبهه مردمي اصلاحات در هفته آتي خبر داد.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار