در سیزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر سال 91، استاد دانشگاه تبریز به عنوان مدیر برتر فناوری انتخاب شد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، به نقل ازروابط عمومی دانشگاه تبریز دکتر عبدالرضا میر محسنی، استاد گروه شیمی کاربردی دانشکده شیمی دانشگاه تبریز در سیزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر سال 91، که با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر علوم در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، این عنوان را کسب و لوح خود را دریافت کرد.

در قسمتی از این حکم که به امضاء دکتر کامران دانشجو، وزیر علوم، رسیده، آمده است: بر پایی تمدن نوین اسلامی که از اهداف انقلاب اسلامی ایران بوده در قالب سبک زندگی اسلامی متبلور می شود در سایه تلاش متفکران، پژوهشگران و نوآوران عرصه علم و فناوری تحقق یافته و در زمره فعالیت های ماندگار و نشانگر عزم در همت والای فرهیختگان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پیشرفت همه جانبه کشور است.

دکتر میر محسنی مدرک دکتری خود را در رشته علوم و تکنولوژی پلیمر با گرایش پلیمرهای هوشمند- پیشرفته از کشور استرالیا دریافت کرده است و در همین کشور دوره فوق دکتری خود را گذرانده است.

اجرای 19 طرح ملی، دانشگاهی و صنعتی، چاپ 158 مقاله در مجلاتISI ، تالیف 6 عنوان کتاب و6 ثبت اختراع از دیگر فعالیت های پژوهشی دکتر میرحسینی می باشد.

بر اساس این گزارش، انتخاب پژوهشگر نمونه استان در سال های 1383 و1389 ،پژوهشگر نمونه دانشگاه در سال 1384،پژوهشگر برجسته کشور در رشته پلیمردر سال 1385، مجری طرح برتر استانی در سال1387،چهره ماندگار تبریزدر سال1389 از موفقیت های دیگر این استاد دانشگاه تبریز است.

استاد گروه شیمی کاربردی دانشکده شیمی دانشگاه تبریز علاوه بر این معاون فناوری و نوآوری علم وفناوری استان، رئیس کمیته پلیمر استان، عضو شورای شبکه واحدهای پژوهشی و فناوری محیط زیست،عضو تیم آموزشی– تحقیقاتی زیست مواد داروئی دانشکده داروسازی، عضو شورای راهبردی مرکز علوم و فن آوری پیشرفته CAST استان را نیز در کارنامه خود دارد.

گفتنی است،دکتر میر محسنی در سال جاری نیز به عنوان مدیر برتر فناوری استان انتخاب گردید./ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.