مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: مصوبه هیئت وزیران براي استخدام 1500 نفر توسط "بقايي" امري طبیعی و قانوني است ، برای ورود به انتخابات پاسخی ندارم/اگر به قانون عمل کنیم فتنه شکل نمی‌گیرد، دیوان محاسبات، اموال و دارایی‌های دستگاه‌های اجرایی را موشكافي مي‌كند و.... است

مهمترین عناوین اخبار سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

مصوبه هیئت وزیران براي استخدام 1500 نفر توسط "بقايي" امري طبیعی و قانوني است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/12/681594_948.jpg

 معاون راهبردی معاونت توسعه و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: مصوبه اخیر هیئت وزیران مبنی بر استخدام 1500 نفر توسط معاونت اجرایی رئیس‌جمهور یک امر طبیعی است در حالی که این اتفاق در دولت‌های قبلی هم انجام می‌شد.

امتناع از استخدام "تنها معلول" نهاد رياست‌جمهوري
 يك معلول روشندل گفت: رئیس ‏جمهور سال 87 در دیدار با مسئولان سازمان بهزیستی، قول استخدام 3000 نابینا در دستگاه‏‌های دولتی را داد که متأسفانه تا به حال این قول اجرایی نشده و اين وعده تنها به استخدام 3 نفر منجر شده است.

پشت پرده روابط دادستان کل آمريکا چيست؟ + فيلم و تصاوير
 دادستان کل آمريکا فردي است که خود تا بحال ده‌ها پرونده قضايي داشته و چندين بار به مجرمان اقتصادي و سياسي براي فرار از قانون کمک کرده است.

برای ورود به انتخابات پاسخی ندارم/اگر به قانون عمل کنیم فتنه شکل نمی‌گیرد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/12/681190_641.jpg

 رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با برخي از احزاب، نمايندگان مجلس و چهره هاي اصولگرا و اصلاح طلب صحبت کرده‌ام اما در جهت ورود به نامزدي انتخابات فعلا پاسخي ندارم.

پاسخ معاونين سازمان بازرسي به حجت‌الاسلام رسايي

 پيرو نطق پيش از دستور روز چهارشنبه، 6 دي ماه حجت‌الاسلام رسايي در مجلس شوراي اسلامي در مورد پرونده "مهدي هاشمي" و بازرسي از شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو)، اسلامي معاون اقتصادي و زيربنايي و اميري معاون سياسي و قضايي سازمان بازرسي كل كشور توضيحاتي در اين زمينه ارايه كرده‌اند.

برگزاری مراسم عزاداری دهه آخرصفر توسط حزب موتلفه اسلامی
 مراسم عزاداري دهه آخر صفر توسط حزب موتلفه اسلامي در سراسر کشور برگزار می‌شود.

دیوان محاسبات، اموال و دارایی‌های دستگاه‌های اجرایی را موشكافي مي‌كند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/12/681341_885.jpg

براساس تصمیمی که در شورای معاونین دیوان محاسبات کشوراتخاذ شده، حساب کل اموال منقول و غیرمنقول وزارتخانه ها، سازمانها، شرکت‌ها و موسسات دولتی در سراسر کشور توسط دیوان محاسبات مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

جزئيات كامل سخنرانان مراسم اربعين حسيني حزب موتلفه اسلامي
 مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامي در تهران به مدت 10 شب از پنجشنبه (14 دی ماه) همزمان با اربعین حسینی آغاز و تا شنبه بیست و سوم دی ماه ادامه خواهد داشت.

فائزه از حضور در انفرادي راضي است
فرزند رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره حضور فائزه هاشمي در بند انفرادي زندان اوين گفت: وي از اين وضعيت راضي است.

تاثیر گذاران نظام راه برگزاری انتخاباتي آزاد را هموار کنند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/12/681419_154.jpg

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: همه تاثیر گذاران نظام از مردم عادی گرفته تا سطوح بالا با تن دادن به گفتگو، تعامل و تفاهم، راه برگزاری انتخاباتی رقابتی، آزاد و مطابق قانون را هموار کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار