اوجانی از کشف و پرورش استعدادهای جدید تکواندو و معرفی آنها به تیم ملی خبر داد و اظهار داشت: نفرات جدیدی به اردوی تیم ملی دعوت شده و به تمرین پرداختند.

اوجانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: نخستین اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی تکواندو ناشنوایان آذرماه سال جاری برگزار شده است و ملی پوشان مرحله دوم اردوی آمادگی خود را سوم دی ماه آغاز و به مدت 10 روز به تمرین پرداختند و در نهایت 12 دی ماه دومین مرحله  اردوی تکواندوکاران پایان یافته  است. وی ادامه داد: اردوی اولیه تکواندوکاران با حضور 20 ورزشکار آغاز شده است و در پایان مرحله اول فقط 8 تکواندو کار انتخاب  و راهی مراحل بعدی اردو می شوند.

اوجانی تصریح کرد: مسابقات المپیک 2013 بلغارستان در4 وزن اول المپیک بر گزار می شود از اینرو در نهایت 4 تکواندو کار در اوزان مختلف مسابقه به رقابت می پردازنند.

رئیس انجمن ادامه داد: تیم ملی بانوان تکواندو کار نیز عازم مسابقات المپیک بلغارستان می شوند از اینرو آنها نیز در شرایط یکسان با مردان اردوی آمادگی انتخابی به پا کرده اند. و نفرات برتر انتخاب و به اردوی های آتی دعوت شده اند. البته اردو بانوان نیز همانند مردان با 8 تکواندو کار بر پا می شود و بانوان نیز در 4 وزن به رقابت می پردازنند.

اوجانی ادامه داد: پس از برگزاری نخستین اردوی انتخابی آمادگی تیم ملی مردان و بانوان، چهرهای جدید و مستعد شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت شده اند. امید واریم با پرورش استعدادهای جدید و تقویت ملی پوشان سابق در المپیک 2013 عملکردی درخشان ارائه دهیم./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار