دبیرخانه گفتمان انقلاب اسلامی در واحد شهر ری با حضور مدیر کل تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دبیرخانه گفتمان انقلاب اسلامی در واحد شهر ری عصر امروز با حضور مدیر کل تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.

مجتبی اکبری در افتتاحيه اين دبيرخانه گفت: وظيفه تشکل‌هاي دانشجويي است که گفتمان اصلی انقلاب اسلامی را که گفتمان ایثار و شهادت است به منصه ظهور برسانند.

وی افزود: واحد شهر ری به دلیل آنکه در جوار بارگاه ملکوتی امام راحل(ره) و مزار پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی قرار گرفته به عنوان دبیرخانه گفتمان انقلاب اسلامی انتخاب شد تا محور پیگیری گفتمان انقلاب اسلامی در کل واحدهای دانشگاه‌های آزاد اسلامی باشد.

اکبری با بيان اينکه امروز دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه گفتمان ساز شده است، تصريح کرد: اجازه نخواهيم داد جریان‌های بیرون دانشگاه بر گرده دانشگاه سوار شوند و جريان‌هاي خاص سياسي دانشگاه را تریبون و سکوی پرتاب کاندیداهاي خود کنند.

مدیر کل تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اينکه تشکل‌های دانشگاهی باید استقلال خود را حفظ کنند، يادآورشد: دبیرخانه مرکزی تشکل‌ها و روسای دانشگاه‌ها و هیئت‌های نظارت همواره حامی تشکل‌هاي دانشجويي بوده و آنان را در پيشبرد آرمان‌هاي نظام اسلامي ياري خواهيم داد.

اکبري با تاکيد بر محوريت گفتمان ولايت فقيه در حرکت‌هاي دانشجويي، اضافه کرد: تشکل‌های دانشجویی در چارچوب قانون اساسی و قوانین شورای‌عالی انقلاب فرهنگی می‌توانند گفتمان‌های گوناگون را در دانشگاه ایجاد کنند.

گفتني است، در این مراسمهادی غني‌پور به عنوان نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های دانشجویی واحد شهر ری معرفی شد.

هچنين تابلوی مطالبات مقام معظم رهبری از دانشجویان که شامل  منویات معظم‌له از سال68 تا رمضان91 است، به ریاست دانشگاه فتحی و حجت‌الاسلام دادگر، نماینده مقام معظم رهبری در شهر ری اهدا شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار