پيشکسوت تيم استقلال گفت: آبي پوشان توانستند يک بازي پا به پايي را ببرند. موقعيت هاي گلزني براي هر دو تيم يکسان بود اما استقلالي ها بهتر از سايپايي ها از موقعيت هاي خود استفاده کردند و پيروز شدند.

علي لطيفي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: امير قلعه نوعي تعويض فوق العاده اي انجام داد حمودي بعد از آمدنش به زمين با ارسال خويش حاتمي را صاحب توپ کرد و اين مهاجم هم با ضربه سر گل زد.

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال درباره عملکرد تيم فوتبال سايپا بيان داشت: علي رغم اين که سايپايي ها خوب بازي کردند اما بازيکني را نداشتند که تک موقعيت ها را به گل تبديل کند. به هر حال استقلال سه امتياز با ارزش در يک بازي حساس به دست آورد.

وي در ادامه اظهار داشت: شهباززاده و کاوه رضايي دو بازيکن آينده دار توانمند سايپا هستند. آن ها در خط حمله و هافبک براي تيم ملي مي‌توانند کار ساز باشند.

وي تصريح کرد: استقلال با حضور جباري متحول شده است اين بازيکن با خلاقيت و مديريتش توانسته نظم تييمي در استقلال به وجود آورد. وي ارتباط بين سه خطوط دفاع، ميداني و حمله را به بهترين شکل در استقلال برقرار کرده است.

وي درباره قهرماني استقلال در ليگ دوازدهم گفت: با قاطعيت نمي توانيم بگوييم که استقلال قهرمان مي شود. آبي پوشان علي رغم جلو افتادن از حريفانش جذب بازيکنان کار ساز همچون موسوي و حاتمي هم چنان راه درازي براي قهرماني پيش رو دارند.

لطيفي عنوان کرد: استقلال، فولاد و سپاهان مثلث قهرماني ليگ دوازدهم هستند. پرسپوليس هم با تعويض سرمربي اش دچار تحول شده و مي تواند براي مدعيان قهرماني دردسرساز شود.

پيشکسوت استقلال گفت: استقلال بازي هاي سختي تا پايان فصل دارد و از همين الان نمي توانيم از قهرماني اين تيم صحبت کنيم. 5 هفته به پايان ليگ زمان مناسبي براي نام بردن از تيم قهرمان است.

وي درباره اختلاف بين رحمتي و نکونام گفت: اهدا کاپيتاني به جباري سياست خوب و کار ارزنده اي از سوي مسئولان استقلال بود. به نظرم اختلافات بين رحمتي و نکونام در مورد بازوبندي نبوده است. قلعه نوعي با تدابير و مديريتش بايد اختلافات بين اين دو بازيکن را برطرف کند. اين اختلاف استقلال را از قهرماني در ليگ برتر دوري کند. تيم هاي قهرمان مي شوند که همدل و يک رنگ باشند.

گفتني است؛ آبي پوشان مقابل سايپاي کرج توانستند با نتيجه يک بر صفر پيروز شوند و صدرنشيني شان را تثبيت کنند./مح

برچسب ها: لطیفی ، استقلال ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محسن راستگویان ازبهبهان
۰۸:۳۹ ۱۴ دی ۱۳۹۱
سلام،میشه درموردبرنامه تلویزیون دیجیتال کمی راهنفایی کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن راستگویان ازبهبهان
۰۸:۳۹ ۱۴ دی ۱۳۹۱
سلام،میشه درموردبرنامه تلویزیون دیجیتال کمی راهنفایی کنید؟
آخرین اخبار