غلامرضا کریمی گفت: از حضور بهترین بوکسوران در اردوی تیم ملی استقبال می کنیم و نهرودی نیز پدیده های منطقه ای را به ما معرفی می کند.

غلامرضا کریمی مربی تیم ملی بوکس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بوکسوران تیم ملی طبق همان لیستی که قبلا هم اعلام شده به اردو دعوت شدند البته برخی از این بوکسوران درامتحانات به سرمی برند و ما تنها به این علت که از آمادگی دور نشویم اردو آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: اگر چه محل اردوی ما و تیم ملی جوانان مشترک است ولی ساعت تمرینات ما تفاوت دارد هر دو شنبه بازی درون اردویی برگزار می کنیم تا سطح آمادگی بوکسورهایمان را ارزیابی کنیم و در تمام اردوهای قبلی نیز چنین مسابقاتی را برگزار می کردیم.

*برگزیدگان تست آمادگی می دهند

 وی در خصوص مسابقات منطقه ای بیان داشت: مسابقات منطقه ای یکی از بهترین رقابت های داخلی کشور است که سطح انگیزه بازیکنان بسیار بالاست به همین جهت نهرودی با شرکت در این مسابقات، از نزدیک شاهد عملکرد بوکسوران است  و بدون شک با شناسایی بهترین ها در این مسابقات طبق تستی که از آن ها گرفته می شود برترین ها به اردو دعوت می شوند.

وی ادامه داد: از برترین ها در هر مسابقاتی، حتی بوکسور ها پی  که با نامه ای از هیئت ها معرفی شوند استقبال می کنیم.

وی افزود: فدارسیون نیز به ما اعلام کرده است که در هر وزنی هیچ محدودیتی برای جذب بوکسور وجود ندارد.

* برگزاری هر مسابقه ای به نفع بوکس است

 کریمی در خصوص مسابقات لیگ بیان کرد: هر مسابقه ای در هر شرایطی بسیار برای بوکس کشور مفید است برگزاری رقابت های تحت عنوان لیگ باعث می شود تا بوکس کشور همواره پویا و زنده باشد و بوکسوران نیز با انگیزه ای بیشتر در مسابقات  شرکت کنند و همین تلاش این بوکسوران در قالب یک تورنمنت باعث پیشرفت در تیم می شود.

* یک بوکسور خوب برای کشورش مبارزه می کند

وی در خصوص مسائل مالی در بوکس عنوان کرد: مسائل و مشکلات مالی زیادی در بوکس وجود دارد وی یک بوکسور آماتور بخاطر پول مبارزه نمی کند یک بوکسور تنها به خاطر خود و خانواده و کشورش مبارزه  می کند.

وی ادامه داد: البته مسائل موجود در بوکس خارج از کشور تفاوت دارد در حال حاضر فدارسیون جهانی بوکس آیبا مسابقات حرفه ای را برگزار می کند که در 5 راند اجرا می شوند و یکی از بوکسوران کشور ما احسان روز بهانی نیز در این رقابت ها شرکت  می کند و در آن جا مشکلات مالی دیده نمی شود.

* سه مسابقه در پیش رو داریم

 کریمی در خصوص مسابقات پیش روی تیم ملی بوکس بیان کرد: در آینده سه مسابقه در پیش رو داریم اولین مسابقات، تورنمنت بین المللی جام مدیترانه در ترکیه است  که در نیمه دوم  فروردین برگزار می شود هم چنین مسابقات قهرمانی آسیا در نیمه اول مرداد ماه برگزار می شود و مسابقات قهرمانی جهان نیز در قزاقستان در نیمه دوم مهر ماه برگزار می گردد.

 وی ادامه داد: در حال حاضر در پی آماده سازی برای شرکت در بازی های آسیا در کره جنوبی  در سال 2014 هستیم و هدف بلند مدت ما شرکت در همین مسابقه است.

* شرکت در تیم بستگی به استعداد دارد

 وی ادامه داد: بازیکنان با تقویت  کار های تکنیکی و تاکتیکی خود شرایطی را به وجود آورده اند که امروز تیم ملی جایی برای آنهایی است که  استعداد و هوشیاری زیادی داشته باشند .

وی افزود: خوش بختانه بازیکنان علاقه و انگیزه بسیار زیادی دارند و از کار گروهی در کنار هم لذت می برند.

وی تصریح کرد: می توانیم در سطح آسیا و جهانی نمایندگان شایسته ای داشته باشیم تا در کنار  آن برای مسابقات المپیک نیز آماده شویم.

* جوانان در اولویت اردو با داغستان هستند

 وی در خصوص  اردوی مشترک با داغستان بیان کرد:  جوانان برای شرکت در اردوی مشترک با داغستان ها در اولویت هستند و پس از آن ها نیز با بزرگ سالان داغستان اردوی مشترک برگزار می کنیم.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بوکسورهای ما بتوانند این تلاش و جدیتی که دارند،‌عملکرد خوبی در اردو داشته باشند و در آینده نیز در مسابقات درخشش قابل توجهی  داشته باشیم./آق







برچسب ها: خاطر ، پول ، مبارزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار