آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به دشمنی سیاستمداران کشورهای استکباری با اسلام و شیعه گفت: حضور میلیونی زائران و عزاداران حسینی در اربعین در کربلای معلی آنها را مایوس می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، وی در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم ،با تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، افزود: امروزه با وجود اقدامات تروریستی دشمنان ، همه می بینند که چگونه مردم عاشق و دلداده امام حسین (ع) اعم از کودک و نوجوان و پیر و جوان، برای شرکت در مراسم اربعین حسینی پیاده به سوی کربلای معلی می روند.

آیت الله مکارم شیرازی حضور مبلغان در شهرهای مختلف کشور به مناسبت های متعدد تبلیغی را از برکات حوزه دانست وتصریح کرد: دشمنان و بدخواهان دین گاهی با ساخت فیلم ها، گاهی با انواع جسارت ها و توهین ها و گاهی با شبهه افکنی و برخی اوقات نیز با فحاشی در فضای مجازی و سایت ها به مقدسات اهانت و علیه دین و مکتب اهل بیت(ع) فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه تبلیغ در این زمان، جهاد اکبر است، تاکید کرد: در این شرایط حساس روحانیان و طلاب باید به تبلیغ دین اهمیت بدهند تا با تاثیرگذاری سخنانشان بر عظمت و شکوه اسلام ومکتب اهل بیت(ع) افزوده شود./ع

برچسب ها: قم ، مکارم ، کربلا ، حضور ، میلیونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.