نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه ارتقاء شاخص های بهداشت و درمان در شهرستان بروجن عزم جدی و همت بیش از پیش مسئولان را می طلبد، بر لزوم تشكیل مجمع خیرین سلامت در این شهرستان تاكید كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

امیرعباس سلطانی، در دیدار با كاركنان مركز بهداشت شهرستان بروجن، گفت: موضوع سلامت، حوزه گسترده ای شامل بهداشت، درمان، پیشگیری و آموزش است كه با وجود اقدامات فراوان انجام شده در این شهرستان، مسیر طولانی تا نقطه مطلوب وجود دارد.

وی افزود: سلامت یك موضوع اساسی در جامعه و كشور است كه اگر به بخش فردی نگاه كنیم، موجب رشد و بالندگی فرد می شود و در حوزه اجتماعی نیز اگر جامعه از سلامت برخوردار نباشد، تضمینی برای رشد و سلامت آن وجود ندارد.

نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شاخص های بهداشتی، امكانات و شرایط فعلی خدمت رسانی در زمینه های سلامت و درمان در این شهرستان پاسخگوی نیازهای به حق مردمی نیست.

وی گفت: خیران سلامت، بازوی كمكی مسئولان استانی در تحقق اهداف سلامت هستند و هم اکنون نیز، تنها راهكار برای رفع مشكلات فعلی، تامین تجهیزات و امكانات اولیه مورد نیاز بخش سلامت و درمان است.

سلطانی افزود: فعال كردن مجمع خیرین سلامت این شهرستان برای بهره‌گیری از توانمندی های مادی و معنوی نیكوكاران با هدف مشاركت گسترده مردم در تامین نیازهای بهداشتی و درمان و آموزش پزشكی ضروری است.

مركز شهرستان بروجن در فاصله 62 كیلومتری مركز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.