نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی توسعه مراکز آموزش عالی زیربنای توسعه سایر بخشها برشمرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، فلاحی باباجان گفت: شهرستان اهر با بیش از پانزده هزار دانشجو یکی از قطبهای مهم دانشگاهی استان است که نقش اساسی در تربیت نیروهای متخصص و تحصیلکرده در بخش های مختلف صنعت ، کشاورزی، خدمات و بهداشت و درمان داشته است.

وی، بااشاره به زلزله اخیر شهرستان که ضرورت توسعه این گونه مراکز درمانی بهداشتی و تحصیل دانشجو در رشته های پزشکی و پیراپزشکی در جهت تأمین نیازهای کار بهداشتی و درمانی شهرستان اهر و منطقه را ضروری برشمرد.

این نماینده مجلس بااشاره به اینکه  این دانشکده به جهت کم توجهی مسئولان وقت تعطیل شده بود افزود: با پیگیری های لازم مجوزهای لازم با موافقت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی جهت فعالیت مجدد آن آغاز شده که امیدواریم با آغاز بکار این مراکز آموزش عالی شاهد توسعه این دانشکده در منطقه باشیم.

عباس فلاحی از برنامه های اصلی خود در باره آموزش عالی را پیگیریهای لازم در جهت ایجاد رشته های ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی، کشاورزی و پیام نور برشمرد و افزود: با افزایش رشته های جدید شاهد رونق مراکز آموزش عالی دراین شهرستان باشیم.

وی، به توسعه دانشکده کشاورزی نیز اشاره کرد و افزود: در سالجاری برای ساخت فضای آموزشی مناسب برای اینکه دانشکده مبلغ هشت میلیارد ريال اختصاص یافته که امیدواریم با افزایش اعتبارات لازم شاهد استقرار این دانشکده در ساختمان ملکی خود باشد./ب

برچسب ها: تسریع ، دانشکده ، مسئولین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.