رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوجبلاغ برنامه های هفته وقف در این شهرستان را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هفته وقف با هدف نشان دادن ثمرات و برکات وقف به عموم اقشار جامعه،ایجاد زمینه لازم برای مشارکت خیرّین جامعه در امر وقف،آشنایی عموم مردم با نتایج و آثار وقف و تجلیل از واقفین خیراندیش،پاسخ‌گویی به سؤالات و شبهات و طرح مسائل جدید درباره وقف در این شهرستان همزمان با سراسراستان البرز برگزار می شود.

وی با اشاره به روزشمار هفته وقف گفت:هفته وقف از روز پنجشنبه91/10/21 مصادف با27 صفر لغایت 91/10/27 با ویژه برنامه های متنوع در این شهرستان برگزار می شود.

وی با عنوان روزشمار هفته وقف افزود : «وقف، ترویج فرهنگ قرآن ومعارف معصومین » شعاار روز اول هفته وقف می باشد.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان ساوجبلاغ بیان کرد:«وقف،احیاء سنت نبوی و سیره علوی» ،«وقف، ولایت، تداوم بیداری اسلامی»،«وقف، اقتصاد،افزایش بهره وری موقوفات» عناوین روزهای دوم تا چهارم هفته وقف نامگذاری شده است.

اسلامی،پنجمین از روز هفته وقف را روز«وقف،عدالت،نیازهای اجتماعی» عنوان کرد و افزود:«وقف وقطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه»، «وقف، بانوان، توسعه ماندگار» به عنوان روز ششم و هفتم از هفته وقف نامگذاری شده اند که با توجه به نامگذاری هایی که انجام شده است ویژه برنامه های متنوعی در این هفته در شهرستان ساوجبلاغ برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برنامه سخنرانی خود در نماز جمعه شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد خبر داد و افزود : شرکت در همایش استانی وقف احسان ماندگار نیز از دیگر برنامه های اوقاف می باشد./ز

برچسب ها: وقف ، فرهنگ ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار