منابع خبری از پرونده سازی زمین خوار مقیم آمریکا برای تصرف قطعی 108 هکتار زمین اراضی ملی خبر میدهند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، مالک یک قطعه زمین چهار هکتاری در گرمدره که حدفاصل بین فاز جدید بزرگراه همت به کرج و اتوبان فعلی را در بر میگیرد ، مبادرت به تصرف حدودا 108 هکتار زمین و اعمال فشار علیه مسئولین امر در دستگاههای مرتبط در کشور کرده است.
 زمین خوار مذکور که دارای ارتباطات خاص با یکی از نمایندگان با سابقه مجلس می باشدومدت مدیدی را در کشور امریکا بسر می برده در برگشت از کشور یاد شده اراضی 4هکتاری موروثی از پدر خود را با تصرف عدوانی به بیش از 100 هکتار رسانیده است وهنگامی که با واکنش قاطعانه مدیرمربوطه مواجه گردیدبا کمک برخی از بازنشستگان یک سیستم نظارتی در کشور ونیز داماد نماینده یادشده که از مدیران ارشد وزارتخانه متولی اداره مذکور می باشد،اقدام به کارشکنی بر سر راه بازگشت اراضی به بیت المال می نماید.

 

این رویداد در حالی گزارش می شود که قوه قضائیه بارها در مقابله با پرونده های زمین خواری آنهم در ابعادی به این وسعت عزم خود را برای مقابله به اثبات رسانده است.

برخی از توصیه نامه های مبادله شده بین اشخاص و دستگاهها نیز در اختیار خبرنگار محلی رویداد قرار گرفته است که در صورت نیاز قابل ارائه به مراجع ذیصلاح بوده و بنابر دلایلی من جمله مباحث حقوقی هم اکنون از انتشار این اسناد خودداری می شود.

 زمین خوار مورد اشاره در تلاش است تا با پرونده سازی برای افراد مطلع و کسانی که برای وی مانع تراشی می کنند در محافل و نهادهای گوناگون پرونده سازی کرده و شرایط آنان را با مشکلاتی روبرو سازد.

 گفتنی است نماینده یاد شده نیز دارای ارتباطاتی در پروژه های ساختمانی و باصطلاح بساز و بفروشی نا متعارف می باشد که اخبار آن نیز در اختیار خبرنگاران رویداد قرار دارد.

منبع:رویداد


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.