نخست وزير انگليس با وجود مشکلات عديده اقتصادي و اجراي طرحهاي رياضتي در اين کشور ، مدعي شد لندن در مسير درستي حرکت مي کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تلويزيون انگليس ؛ ديويد کامرون نخست وزير انگليس در سخنراني خود به مناسبت شروع سال جديد ميلادي بدون آن که به سياست رياضت اقتصادي و کاهش بودجه بخش هاي عمومي در اين کشور اشاره  کند؛ گفت اين کشور در همه حوزه ها در مسير درستي حرکت مي کند. در همين حال شوراهاي محلي در شمال انگليس هشدار دادند کاهش بودجه بخش هاي عمومي در اين کشور مي تواند به ناآرامي هاي اجتماعي منجر شود. حتي برخي از مقامات محلي در انگليس اعلام کرده اند به علت ناعادلانه بودن اقدام دولت در قطع  کردن  بودجه بخش هاي عمومي در دادگاه شکايت خواهند کرد.

خبرنگار کانال چهار تلويزيون انگليس هم در گزارشي در اين خصوص گفت: براساس جهت هايي که ديويد کامرون براي حرکت انگليس تعيين کرده است اين کشور در مسير بهبود وضع اقتصادي قرار دارد اما اين کشور تا سال دو هزار و هجده به مقصد نهايي خود در اين مسير نخواهد رسيد. کامرون گفت ما در همه مسائل عمده که براي انگليس مهم هستند در مسير درستي قرار داريم. وي ضمن دفاع از سياست هاي اقتصادي دولت خود مدعي شد  دولت وي کسري بودجه را تا يک چهارم کاهش داده است.

نخست وزير انگليس همچنين ارزيابي ها مبني بر رکود اقتصاد اين کشور را به علت اجراي سياست رياضت اقتصادي نادرست دانست و گفت ما نمي توانيم در جهان کنوني با بدهي هاي کلان به حيات خود ادامه دهيم.
برچسب ها: کامرون ، اقتصاد ، چالش ، اذعان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار