نماینده مردم مبارکه در مجلس، گفت: صبح امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهرستان مبارکه، یک هزار و 750 واحد مسکن مهر در شهر جدید مجلسی افتتاح شد.

علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه "شهرستان مبارکه" روز گذشته (11 ديماه) میزبان علی نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی بود، گفت: در این بازدید وزیر راه و شهرسازی یک هزار و 750 واحد "مسکن مهر" در شهر جدید مجلسی را افتتاح کرد.

وي در ادامه با بیان اینکه وزیر از "پروژه چهاربانده سیمان سپاهان" نیز بازدید داشت، افزود: این پروژه باید چندین سال پیش تکمیل می‌شد اما متاسفانه نیمه‌کاره مانده است.

ایرانپور در ادامه اظهار داشت: همچنين در اين بازديد، "وزیر راه و شهرسازی" از کنارگذر غرب اصفهان، بزرگراه تهران _شیراز نیز بازدید داشت که طی این بازدیدها مشکلات و موانع بر سر اجرای این طرح‌ها بررسی و در خصوص اعتباراتی که براي  تسریع اجرای اين طرح‌ها  لازم بود، تصمیم‌گیری شد.

وی با اشاره به حضور مدیرعامل شرکت شهر‌های جدید کشور، معاون تلفیق بودجه وزارت راه و شهرسازي و افندی‌زاده معاون حمل و نقل جاده‌ای و پایانه‌ها در این بازدید‌ها، اظهار داشت: از مدارس نیمه‌تمام "شهر جدید مجلسی" نیز بازدید شد که نهایتا تصمیم بر آن شد برای تکمیل 2 مدرسه اعتبارات لازم در نظر گرفته شود.

ایرانپور در خاتمه از حضور رئیسی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس و "وزیر جهاد کشاورزی" طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری در شهرستان مبارکه خبر داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مبارکه ، شهرستان ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار