فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با عنایت به عملکرد بسیار خوب دولت در تامین امکانات، تسهیلات و زیرساخت های مسکن مهر شهرستان فیروزکوه، بهره برداری از این پروژه بزرگ عزم و همت اعضا و تعاونی ها را می طلبد.

ˈسعید افشار نادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: اقدامات زیادی با تلاش و اهتمام مسؤولان بنیاد مسکن استان و شهرستان، اتحادیه، تعاونی ها و سایر دستگاه های متولی در آماده سازی زیرساخت ها، احداث بنا و . . . در پروژه مسکن مهر شهرستان فیروزکوه صورت پذیرفته است.

وی گفت: برای چشانیدن حلاوت و شیرینی این خدمت بزرگ به مردم منطقه، باید همه مسؤولان و متولیان امر دست به دست هم بدهند تا در ایام باقی مانده عمر خدمتگزاری دولت دهم، پروژه عظیم ملی مسکن مهر در شهرستان فیروزکوه به سرانجام مطلوب برسد.

وی همچنین از تامین زیرساخت های اساسی آب، برق و گاز در پروژه 176 واحدی ˈکوهسارˈ خبر داد و گفت: شفاف سازی نرخ واگذاری مسکن مهر از دیگر مطالبات مردمی است که انتظار می رود هر چه سریعتر از سوی مسؤولان امر تعیین تکلیف شود.

پروژه مسکن مهر شهرستان فیروزکوه در قالب 15 تعاونی مشغول بکار است که 12 تعاونی آن زیر پوشش یک اتحادیه قرار دارد و سه تعاونی به صورت خودمالک فعال است که از 12 تعاونی ذکر شده دو تعاونی انبوه ساز است و سه تعاونی نیز به صورت خیرین مسکن ساز فعالند.

چهار هزار و 477 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در شهرستان فیروزکوه در حال آماده سازی است./ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.