ماريو مونتي نخست وزير مستعفي و سيلويو برلوسکني نخست وزير پيشين ايتاليا نبرد تصاوير را آغاز کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه فرانسوي لوموند ؛‌ عکس هاي مونتي و برلوسکني در مطبوعات تفاوت اساسي دارد. عکسي که از مونتي منتشر شده تصوير پدرپزرگي شصت و نه ساله با موهاي خاکستري، به همراه دو نوه اش در کنار فرزندان و همسرش در خيابانها شهر ونيز است. تصويري که از برلوسکني منتشر شده ، پدربزرگي هفتاد و شش ساله با موهاي رنگ شده، پوستي کشيده شده  و بيني عمل شده در کنار شريک زندگي بسيار جوانش در ايستگاه راه آهن رم است. 

اين تصاوير به وضوح نشانگر دو ديدگاه سياسي اين سياستمداران ايتاليايي است. در يک طرف ، همسري آرماني با ظاهري بورژوا و شهرستاني که به دنبال مديريت ايتاليا بر اساس خواسته هاي اتحاديه اروپا و بانک مرکزي اروپا قرار دارد. در طرف ديگر مردي قرار دارد که دو بار از همسرانش طلاق گرفته و نامزد جديدش يک سوم سن او را دارد و وعده داده حتي در صورت لزوم ايتاليا را از منطقه يورو خارج کند تا کشور را از حملات آنگلا مرکل در امان بگذارد. 

ماريو مونتي تعطيلات پايان سال را در کنار خانواده اش در هتلي سه ستاره در ونيز مي گذارند. او از حمايت همه احزاب ميانه و ليبرال برخوردار شده و خيالي آسوده دارد. سيلويو برلوسکني به دنبال تسخير دوباره قدرت است. علت آنکه مي خواهد سوار قطار شود اين است که به ميلان مي رود که يکي از خانه هاي مجلل اش در آن واقع است. او به دنبال ائتلاف دوباره اتحاد شمال است.
درحالي که مونتي از چهل و دو سال پيش با الزا همسرش ازدواج کرده ، برلوسکني از بيست و پنج سال پيش از نخستين همسرش طلاق گرفته است.
برچسب ها: مونتی ، برلوسکنی ، مبارزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار