بر اثر انفجار در یک کلیسایی قبطی در نزدیکی شهر بندری مصراته، واقع در دویست کیلومتری شرق طرابلس، دو نفر کشته و دو نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، خبرگزاری فرانسه در خبری فوری از طرابلس گزارش داد : منابع امنیتی لیبی روز یکشنبه اعلام کردند بر اثر انفجار در کلیسایی در لیبی چهار نفر کشته و مجروح شدند.

یک دیپلمات مصری روز یکشنبه اعلام کرد بر اثر انفجار در یک کلیسایی قبطی در نزدیکی شهر بندری مصراته، واقع در دویست کیلومتری شرق طرابلس، دو نفر کشته و دو نفر نیز زخمی شدند.

این دپیلمات مصری که خواست نامش فاش نشود، با اشاره به اینکه این انفجار در کلیسایی در دفنیه در استان مصراته، روی داده است، افزود در این انفجار « دو تبعه مصری کشته و دو تبعه مصری دیگر زخمی شدند ».

این منبع افزود « کنسول مصر برای اطلاع از جزئیات فورا به مصراته عزیمت کرد. ما هنوز اطلاعات دقیقی در اختیار نداریم ».

پیشتر یک مسئول امنیتی در مصراته آمار قربانیان انفجار را یک کشته و سه زخمی اعلام کرده بود که همه آنها اتباع مصری بودند. اما این دیپلمات مصری اعلام کرد یکی از زخمی نیز بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان باخته است.

 ساکنان محلی اعلام کردند انفجار در ساعات اولیه بعد از ظهر در یک کلیسای قبطی در دفنیه، یکی از شهرهای ساحلی واقع در سی کیلومتری غرب مصراته روی داده است که در آنجا تیپ های رزمی شورشیان در جریان بحران سال دو هزار و یازده در لیبی تشکیل شد.
برچسب ها: انفجار ، کلیسا ، لیبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار