كاروان پرسپوليسي ها در شرايطي در هتل هما شيراز استقرار يافت كه حاشيه هاي به وجود آمده حسابي آنها را كلافه كرده بود اما در نهايت سرخپوشان توانستند تيم فوتبال فجر را با نتيجه 2 بر صفر شکست دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ پس از حضور سرخپوشان تهراني در شيراز هواداران دوستدار اين تيم در شيراز، استقبال گرمي از آنها به عمل آوردند و حتي كاروان تيم محبوشان را از فرودگاه تا مقابل هتل محل اقامتشان همراهي كردند اما مشكلات از جايي آغاز شد كه بسياري از اين هواداران با حضور در لابي هتل پرسپوليسي ها خواهان گرفتن عكس و امضاي يادگاري شدند و با توجه به اينكه پرواز سرخپوشان با تأخير به شيراز رسيده بود و بازيكنان خيلي زود براي استراحت به اتاق هايشان رفتند، اين امر امكان پذير نشد.

اما سرو صداهاي ايجاد شده در هتل و شعار هواداران مقابل درب، اعتراض بازيكنان پرسپوليس را در برداشت، جايي كه آنها صبح امروز و هنگام صرف صبحانه اين اعتراض خود را به گوش سرپرست و كادر فني تيمشان رساندند.

پرسپوليسي ها معتقد بودند كه شلوغي هاي ايجاد شده در هتل باعث شده آنها نتوانند بخوابند و خستگي پرواز تأخير در رسيدن به شيراز هم مزيد بر علت شده تا آنها براي بازي مقابل فجر سپاسي خسته باشند اما در نهايت سرخپوشان تهراني توانستند با نتيجه 2 بر صفر تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز را از پيش رو بردارند.

**حكم به يحيي براي جمع كردن حواشي

محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس بالاخره پنجشنبه تصميم گرفت يحيي گل محمدي را به عنوان سرمربي جديد تيمش انتخاب كند.

بر اساس اين گزارش؛ اين تصميم درحالي گرفته شد كه گمانه زني هاي زيادي نسبت به آينده نيمكت پرسپوليس زده مي شد حتي خيلي ها براين باور بودند كه فوت پدر همسر دنيزلي، دور تازه اي از همكاري طرفين را در برخواهد داشت همين حرف و حديث ها باعث شد كه بازيكنان و حتي كادر فني پرسپوليس طي روزهاي اخير تمركز كافي براي حضور در تمرين را نداشته باشند و حتي در محافل خصوصي، تساوي مقابل صنعت نفت آبادان را به اين موضوع ربط بدهند.

گفتني است؛ محمد رويانيان هم پس از جلسه با چند تن از اعضاي كميته فني تصميم گرفت حكم سرمربي گري را به نام يحيي بزند تا كادر فني و بازيكنان بهانه جديدي براي عدم نتيجه گيري نداشته باشند.

شايان ذكر است: در اين بين علي پروين يكي از نفراتي بود كه حمايت قاطعانه اي از يحيي به عمل آورد و كساني كه از نزديك اخبار باشگاه را زير نظر دارند بر اين باورند كه اگر پروين نبود، حكم سرمربيگري پرسپوليس به اين زودي ها به نام يحيي نمي خورد!

**انتقاد پيشكسوتان: پرسپوليس ابزار بازي با 4 دفاع را ندارد

با اينكه يحيي گل محمدي به تازگي سكان هدايت پرسپوليس را در دست گرفته و طي اين مدت بدهم نتيجه نگرفته است، اما پيشكسوتان سرخ ايراداتي را به نحوه مهره چيني و انتخاب سيستم گل محمدي وارد مي دانند.

علاوه بر كريم باقري كه پس از بازي با نفت آبادان در مصاحبه اي از نحوه تعويض هاي يحيي ابراز نارضايتي كرد، چند تن از پيشكسوتان باشگاه هم از سيستم انتخاب شده توسط گل محمدي انتقاد كرده اند و براين باور هستند كه ژوزه در اين مورد خوش سليقه تر نشان مي داد.

گفتني است؛ اين پيشكسوتان كه اتفاقاً چند نفرشان هم عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس به شمار مي روند، در صحبت هاي جداگانه اي با مدير عامل باشگاه اين موضوع را متذكر شده اند كه پرسپوليس ابزار بازي با 4 مدافع را ندارد و بزرگترين مشكلش هم به دفاع چپ تيم باز مي گردد.

پرسپوليسي هاي قديمي اعتقاد دارند كه فشنگچي در کارهاي دفاعي آن كيفيت لازم را ندارد و با توجه به اينكه پولادي هم قرار است در ميانه ميدان به بازي گرفته شود، جناح چپ پرسپوليس به پاشنه آشيل اين تيك تبديل شده است.
البته گل محمدي معتقد است كه با جذب پروويچ به سابقه اين مشكل برطرف خواهد شد، اما بايد ديد اين بازيكن مي تواند توقعات را برآورده كند يا خير.

**دلخوري پروين از اتفاقات باشگاه

با اينكه پس از كنار گذاشتن ژوزه، مدير عامل پرسپوليس طوري وانمود كرد كه اختيارات علي پروين بيشتر از قبل شده است، اما هرگز اين اتفاق رخ نداد.

علي پروين اين روزها از سياست حاكم بر باشگاه دل خوشي ندارد واين موضوع را در جمع دوستان خودش بارها عنوان كرده است.

گفتني است؛ خيلي ها به اين باورند كه انتخاب كريم باقري به عنوان مدير فني تيم، يعني حذف پروين از تصميم گيري و دخالت در امور تيم و اين همان موضوعي است كه سلطان سرخ ها را مي رنجاند.

البته باشگاه نشينان سرخ خيلي تلاش مي كنند كه همه چيز را عادي جلوه بدهند و آمدن باقري را بي ربط با پست پروين جلوه بدهند، اما واقعيت اين است كه علي آقا از برخي موارد ناراحت است و چه بسا به زودي اين موضوع رسانه اي شود.

**رضايت پرسپوليسي ها از مهمان نوازي شيرازي ها

با اينكه استقبال هواداران سرخ شيرازي مشكلاتي را براي كاروان پرسپوليس ايجاد كرد، اما در مجموع اعضاي اين تيم از نحوه ميهمان نوازي شيرازي ها ابراز رضايت كردند.

اكثر سرخ پوشان براين باور بودند كه استقبال شيرازي ها در نوع خود جالب و كم نظير بوده است و تنها بازيكنان قديمي تر چنين استقبالي را آن هم در سالهاي دور ديده بودند.

گفتني است، سرپرست سرخ ها هم از جانب مدير عامل باشگاه از رئيس هيئت فوتبال استان فارس تشكر و قدرداني كرد و اختصاص دادن بيش از نيمي از ورزشگاه به هواداران پرسپوليس را در نوع خود ستودني خواندند. البته خيلي ها بر اين باورند كه رابطه خوب مديران عامل دو باشگاه در ميهمان نوازي شيرازي ها بي تأثير نبوده است./مح

برچسب ها: کاروان ، هتل ، هما ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار