دبير انجمن اسلامي دانشگاه شهيد چمران اهواز با بيان اينکه مسئولان نبايد اختلاف نظرهاي شخصي خود را در مسائل کليدي کشور تاثير دهند، گفت: به نظر مي‌رسد اين کارها، اقدامات شتابزده‌اي است که بدون يک پشتوانه منطقي صورت مي‌گيرد و اين مسائل اصلا به صلاح مردم و کشور نيست.

ايمان عطايي‌فر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در ارتباط عزل و نصب‌هاي رئيس دولت در ماه‌هاي پاياني کار دولت دهم اظهارداشت: رد يا تاييد اعضاي کابينه از اختيارات رئيس جمهور است، اما بايد در نظر داشت که شرايطي کنوني کشور به نحوي است که شايد اين گونه تصميمات اثرات تخريبي برجاي بگذارد که به صلاح نباشد و انتقادهايي که صورت مي‌گيرد فقط از سر دلسوزي است.

وي افزود: با توجه به نامه رييس‌جمهور به سرپرست جديد بهداشت، درمان و آموزش پزشكي حدودا چهار 4 وظيفه سنگين به وي سپرده شده كه مسلما در اين مدت كوتاه باقيمانده به عمر دولت، انجام اين كارها از سوي سرپرست جديد تا حدودي امكان‌پذير نيست.

اين فعال دانشجويي بيان داشت: زماني كه دستجردي به عنوان اولين زن وزير بعد از انقلاب براي كسب راي اعتماد به مجلس شوراي اسلامي معرفي شد جنجال زيادي به وجود آمد و دولت هزينه زيادي در آن زمان براي اين مسئله پرداخت؛ ولي با اين حال در چند روز گذشته شاهد شكل‌گيري جنجال و جنگ رواني عليه دولت از سوي احمدي نژاد بعد از حكم عزل وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي بوديم.

دبير انجمن اسلامي دانشگاه شهيد چمران اهواز در ارتباط با رضايت احمدي نژاد از عملكرد وزير بهداشت و درمان طي چهار سال وزارت تصريح كرد:  وحيد دستجردي بر اساس گفته‌هاي محمود احمدي‌نژاد از پركارترين وزراي كابينه دولت دهم بود و اقدام به برکناري وي از سوي رئيس جمهور امر عجيبي بود.

وي با بيان اينکه مسئولان نبايد اختلاف نظرهاي شخصي خود را در مسائل کليدي کشور تاثير دهند، گفت: به نظر مي‌رسد اين کارها، اقدامات شتابزده‌اي است که بدون يک پشتوانه منطقي صورت مي‌گيرد و اين مسائل اصلا به صلاح مردم و کشور نيست.

گفتني است،‌ مرضيه وحيد دستجردي اولين وزير زن در كابينه دولت بود كه علي‌رغم رضايت محمود احمدي‌نژاد از عملكرد وي، هفتم دي ماه با صدور حكمي از سوي رئيس جمهور از كار بركنار شد و این در حالی بود که چند روز قبل معاون اول رئيس جمهور از حضور دستجردي تا پايان دولت دهم خبرداده بود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دانشگاه ، دستجردی ، عزل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار