برنامه سینمایی هفت اقلیم در رادیو فرهنگ دلایل و اثرات استعفاي سجادپور را دنبال می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، برنامه سینمایی این هفته هفت اقلیم که 11 دی پخش می شود، به سراغ استعفای علیرضا سجادپور، معاون امور فعالیت‌های سینمایی و سمعی و بصری سازمان سینمایی می رود و درباره دلایل استعفای او و اثرات این استعفا روی برنامه های سینمایی و جشنواره فیلم فجر امسال گفتگو می کند.   
همچنین یکی دیگر از مسائلی که در ماه های اخیر حاشیه ساز شده، سینما آزادی است که شورای صنفی نمایش اجازه اکران فیلم ها را به این سینما نمی دهد. البته سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور داده است که باید حواله اکران در اختیار این سینما قرار بگیرد اما این دستور تا امروز از سوی شورای صنفی نمایش اجرایی نشده است.
با توجه به این مسئله بخشی از برنامه هفت اقلیم نیز به بررسی این مشکل و گفتگو با کارنشناسان درباره رسیدگی به این مسئله است.
گزارش هایی از آخرین اخبار مربوط به سی و یکمین جشنواره فیلم فجر و هفتمین جشنواره پروین اعتصامی که از اول تا 14 اسفند به دبیری مازیار رضاخانی در تهران برگزار می ‌شود، از دیگر بخش های برنامه است.
همچون روال هفته های گذشته نیز گزارشی از گیشه سینما ها، فیلم های آماده اکران و «سینما از چشم شما» پخش می شود.
برنامه هفت اقلیم کاری از گروه هنر شبکه رادیویی فرهنگ است که همه روزه بغیر از جمعه ها از ساعت 17 الی 18:30 از موج اف ام رد.یف 106 پخش می شود.
حسن آزادی اجرا، سحر عصرآزاد کارشناسی، مهدی آزادی سردبیری و امیرحسین محمودی تهیه کنندگی برنامه سینمایی هفت اقلیم را که روزهای دوشنبه پخش می‌شود، برعهده دارند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار