مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: نگاهي موشکافانه بر نوسانات ارزهاي جهاني در سال 2012 ، بازتاب آغاز رزمايش "ولايت 91" در روزنامه هاي منطقه ، تغییر نام 43 خیابان بيت المقدس از عربی به عبری و..... است

مهمترین عناوین اخبار ورزشي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اوباما در دور دوم رياست جمهوري هم در کارزار با ايران بازنده خواهد بود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/9/669548_844.jpg

 "استفان ام والت" در مقاله اخير خود در نشريه "فارين پالسي" تحت عنوان "نگاه به پيش و نگاه به جلو" پيش بيني كرده است كه دولت اوباما در دور دوم رياست جمهوري هم در مورد مسئله هسته اي ايران كاري را از پيش نبرد.

نگاهي موشکافانه بر نوسانات ارزهاي جهاني در سال 2012

طي سال ميلادي که گذشت، ارزهاي جهان بويژه يورو، دلار، پوند، ين، دلار استراليا، دلار کانادا، درهم امارات و لير ترکيه، لحظات زيبا و در برخي مواقع، روزهاي سياه و بحراني را تجربه کردند.

بازتاب آغاز رزمايش "ولايت 91" در روزنامه هاي منطقه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/9/668063_303.jpg

آغاز رزمايش شش روزه نيروي دريايي ايران در تنگه هرمز در اغلب روزنامه هاي عربي از جمله روزنامه فرامنطقه اي الشرق الاوسط بازتاب داشته است.

حماس: عباس صلاحیت انحلال تشکیلات خودگردان را ندارد

"محمود الزهار" از رهبران برجسته جنبش حماس و عضو دفتر سیاسی آن اظهار داشت که که عباس به تنهایی صلاحیت انحلال تشکیلات خودگردان را ندارد؛ چرا که وی تنها کسی نیست که در این مورد تصمیم گیری می کند و همه فلسطینیان در این مورد حق تصمیم گیری دارند.

تغییر نام 43 خیابان بيت المقدس از عربی به عبری

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/9/669734_925.jpg

منابع صهیونیستی اعلام کردند که کمیته نامگذاری خیابان ها در شهرداری رژیم صهیونیستی درصدد تغییر نام 43 خیابان شهر قدس اشغالی که فلسطینیان در آن ساکن هستند، به زبان عبری است.

انتقاد از کمک رساني نامناسب به قربانيان طوفان آمريکا

سخنگوی جنبش اقدام اکثریت آمریکا در گفتگو با فاکس نیوز، تاکید کرد؛ زمانبندی بودجه مناطق آسیب دیده در طوفان سندی آمریکا اشتباه است.

تظاهرات مردم قطیف در پي شهادت جوان 18 ساله

در پی شهادت یکی دیگر از جوانان انقلابی شهر قطیف در شرق عربستان، مردم این شهر برای اظهار خشم خود از ادامه حملات نظامیان سعودی و اعلام وفاداری به خون شهدا، تظاهرات کردند.

موفقيت ديگري براي ارتش سوريه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/9/669068_540.jpg

در تازه ترين عمليات موفق؛ ارتش سوريه يكي از مناطق مجاور حمص را از تروريست ها پس گرفت

زخمي شدن شماري از فلسطينيان در تظاهرات عليه ديوار حائل کرانه باختري

 تظاهرات عليه ديوار حائل در کرانه باختري به زخمي شدن شماري از تظاهرکنندگان منجر شد.

جاسوسان سيا در پاکستان فعاليت دارند


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/9/669309_193.jpg

 وزير دفاع پاکستان اعلام کرد آمريکا و انگليس با برنامه هسته اي اسلام آباد مخالفند و سازمان اطلاعات مرکزي آمريکا (سيا) از سازمان هاي خارجي براي عمليات خود در پاکستان استفاده مي کند.

بستن بمب به کودکان؛ شگرد جدید تروریست های سوریه+ عکس

 در تازه ترین و زشت ترین روش تروریستی، فتنه گران سوریه با بستن بمب به کودکان از این انسان های معصوم برای ایجاد آشوب در سوریه استفاده می کنند.

احتمال برگزاري گفتگوي ملي در سوريه به رياست فاروق الشرع


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/9/669419_255.jpg

روزنامه فرامنطقه الحيات از احتمال برگزاري گفتگوي ملي در سوريه با حضور طرفين درگيري به رياست فاروق الشرع معاون بشار اسد خبر داد.

عریقات: لیبرمن مجرم است
صائب عریقات با اشاره به اتهامات اخیر لیبرمن از سوی رژیم صهیونیستی، و اشاره به جنایات و شهرک سازی هایی که لیبرمن عامل آن هاست وی را مجرم خواند و به او توصیه کرد به فکر رفع اتهام از خود باشد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار