مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: هرمزگان با ایجاد اشتغال برای بیش از 43 هزار و 200 نفر در 9 ماه گذشته ، رتبه نخست اشتغالزایی کشور را کسب کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس راستی با بیان اینکه دستگاههای اجرایی هرمزگان امسال متعهد شده اند برای 50 هزار نفر شغل ایجاد کنند افزود: با پایان ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس و پل خلیج فارس عهد باقی مانده اشتغال هم بزودی محقق می شود .
وی تصریح کرد: 50 میلیارد تومان سهم اعتبار تسهیلاتی این استان از شهریور امسال ابلاغ شده و تاکنون حدود 18 میلیارد تومان آن به 6 هزار و 800 نفر پرداخت شده است .
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: شغلهای ایجاد شده بیشتر در بخش کشاورزی ، تولیدی و مشاغل خانگی است.
راستی افزود : متقاضیان ایجاد مشاغل خانگی در صورت وجود مشکل در دریافت تسهیلات می توانند به دبیرخانه مشاغل خانگی مستقر در اداره تعاون مراجعه کنند .
استاندار هرمزگان گفت : تبدیل نشدن وضعیت نیروهای شرکتی به قرادادی در برخی دستگاهها تخلف است .
عزیزی افزود : بر اساس مصوبه نشست رییس جمهور با استانداران هیچ نیروی شرکتی نباید در دستگاهها وجود داشته باشد و در صورت وجود هر گونه مشکل ، مدیران دستگاهها می توانند به کمک استانداری مشکلات را برطرف کنند .
وی با تاکید بر انجام تعهد باقی مانده اشتغال دستگاههای اجرایی گفت : بخش زیادی از اشتغال ایجاد شده پایدار است و گروهی نیز مشاغل ایجاد شده را راستی آزمایی می کنند .
در این نشست پرداخت تسهیلات به سه طرح ساخت مجتمع خدماتی ، فرهنگی و درمانی رودان ، مجتمع صنفی بنکداران بندرعباس و طرح توسعه تولید سیم و کابل آلومینیومی به تصویب کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری رسید ./س

برچسب ها: اشتغال ، رتبه ، نخست ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.