روزنامه معاريو رژيم صهيونيستي در تازه ترين شماره خود، ادعاهاي تازه اي از مقامات اين رژيم در مورد چگونگي کشته شدن ياسر عرفات رئيس سابق تشکيلات خودگردان فلسطين انتشار داده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، اين روزنامه با انتشار اين خبر، مي افزايد؛ مقامات رژيم صهيونيستي پس از نبش قبر ياسر عرفات به تکاپو افتاده و با ادعايي تازه کشته شدن رئيس سابق تشکيلات خودگردان فلسطين را بر اثر انتقال ويروس ايدز به يکي از بيمارستان هاي ليبي اعلام کردند.

معاريو در ادامه، با ادعاي اينکه هنگامي که هواپيماي حامل ياسر عرفات در يکي از مناطق ليبي سقوط کرده، وي به يکي از بيمارستان هاي اين کشور انتقال يافته مي افزايد: از اين طريق به وي ويروس ايدز منتقل شده است.

اين روزنامه همچنين به نقل از مقامات رژيم صهيونيستي، اظهار مي دارد که مرگ ياسر عرفات بر اثر مسموميت از طريق مواد شيميايي و پلوتونيوم نبوده است.

اين در حاليست که در اين گزارش برخي از مقامات رژيم صهيونيستي همچون "شائول موفاز" و "آوي ديختر" با ابراز نگراني از پيگيري هاي بين المللي از چگونگي مرگ ياسر عرفات پيش بيني کردند که اين پرونده به محاکمه مقامات اين رژيم در دادگاه هاي بين المللي منتهي شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار