فرماندار چالدران گفت: حماسه 9 دی 1388 بلوغ سیاسی و رشد فکری مردم کشورمان را به تصویر کشاند.

احمدرضا قلی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: حماسه‌ای که در 9 دی ماه سال 188 به وقوع پیوست به معنای واقعی کلمه رشد فکری و سیاسی ملت بزرگ کشورمان را به منصه ظهور رساند و این موضوع را ثابت کرد که ملت ما دنباله‌رو عقاید باطل نیستند.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی روز تجدید میثاق با شهدای کربلا، جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی است، ادامه داد: در این روز ملت بزرگ ایران با حضور در میدان‌ها و با سر دادن شعارهای ضداستکباری به بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی دست زدند.

وی با اشاره به اینکه در این روز بزرگ پیام‌های زیادی نهفته شده، ادامه داد: حماسه 9 دی پیام‌های مهمی در بر دارد به طوری که یکی از مهم‌ترین این پیام‌ها پایبندی به اصول اساسی اسلام و خط سرخ ولایت، امامت و اطاعت از رهبری است.

فرماندار چالدران با اظهار به اینکه ملت ایران در 9 دی سال 1388 ثابت کرده‌اند که خون سرخ حسینی همچنان در رگ‌های آنان جاری است، ادامه داد: ایرانیان با جان و مال خود برای دفاع از نظام و رهبری آماده هستند چرا که حکومت ما بر پایه‌های دینی استوار شده است و برای اجرای وصایا و توصیه‌های رهبری تلاش می‌شود.

قلی‌پور با تاکید بر اینکه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب، آمادگی و حساسیت کافی در جامعه وجود دارد، خاطر نشان کرد: ملت ایران در اعیاد ملی مختلف مانند 22 بهمن، 9 دی و 12 فروردین و... ثابت کردند هرگز اجازه نمی‌دهند دشمن به نظام لطمه بزند.

وی حماسه 9 دی ماه را نمایش بصیرت، ولایتمداری و اتحاد ملت ایران دانست و اذعان داشت: ملت ما در مکتب امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مبانی رشد انقلاب اسلامی را فرا گرفته‌اند به همین دلیل با همه توان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اهتمام می‌کنند./س

برچسب ها: حماسه ، چالدران ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.