فرماندار شهرستان شوط گفت: گرامیداشت حماسه 9دی‌ماه یک تکلیف شرعی و واجب است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه در نشست سیاسی بانوان شوط که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: حضور مردم در حماسه 9 دی‌ماه سال 88 حماسه‌ای دیگر از ملت ایران آفرید.

وی با اشاره به نقش زنان در این زمینه، خاطر نشان کرد: زنان در طول سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیلی در این زمینه داشتند.

فرماندار شهرستان شوط با اشاره به هدایت‌های مقام معظم رهبری افزود: هدایت و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری در تمام زمینه‌ها چراغ هدایت است.

پیام با تأکید بر بزرگداشت این روز گفت: 9 دی‌ماه که یک حماسه ملی به یادگار گذاشته است، باید هر سال یادآوری شود تا جوانان بیش از این با رشادت و جوانمردی پدران و مادران خود آشنا شوند.

وی با اشاره بر بزرگداشت این روز بیان داشت: بزرگداشت حماسه 9 دی یک تکلیف شرعی و زیباترین قدردانی و قدرشناسی از ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی است.

فرماندار شهرستان شوط با اشاره به ثبات و پایداری استقلال ایران اسلامی عنوان کرد: جمهوری اسلامی با ثبات‌ترین نظام جهان است که با اتکا به توان جوانان خود توانسته به استقلال برسد.

پیام با بیان اینکه 9 دی‌ماه امسال شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع در این شهرستان خواهیم بود، یادآور شد: برگزاری برنامه‌های متنوع برای تمام اقشار جامعه می‌تواند گام مؤثری در این راستا باشد./س

برچسب ها: حماسه ، شوط ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.