طهماسب صلح جو:

بحرانزدگي در صنعت سينما موج مي زند

نابساماني هاي اكران از آغاز سال 91 منجر به بحرانزدگي در صنعت سينما و دلسردي فيلمسازان شده است.

طهماسب صلح جو منتقد سينما در خصوص وضعيت نابسامان اكران و جشنواره فيلم فجر به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه صنعت سينما وضعيت نابساماني دارد و كارهاي ارائه شده از سوي فيلمسازان با مشكلاتي در راستاي اكران مواجه شده است.
وي افزود: نابساماني هايي كه از آغاز سال 91 بوجود آمده و با تداوم اين مشكلات تا به امروز فيلمسازان و كليه عوامل سينمايي دلسرد شده اند و به دنبال آن افراد در اين حوزه به تدريج در حال كناره گيري هستند.
وي اظهار داشت: بحرانهايي نفوذ كرده از سياست به فرهنگ صنعت سينما را به چالش هايي كشانده است كه اميدوارم دامن گير سي و يكمين جشنواره فيلم فجر نشود.

*جشنواره فجر شيرين ترين رويداد انقلاب است
صلح جو گفت: جشنواره فيلم فجر يكي از شيرين ترين رويدادهاي بعد از انقلاب است كه اميدوارم نابساماني هاي موجود منجر به تخريب اين جشنواره نشود و ما شاهد نمايش آثاري مطلوب از فيلمسازاني مشهور در اين جشنواره باشيم.
وي تصريح كرد: البته بعضي از فيلمسازان با شرايط جوي موجود حاضر به فعاليت در اين عرصه نيستند و اين داستان نيازمند انگيزه و هموار شدن چالشهاي صنعت سينمايي هستند تا بتوانند مجدد به فعاليت خود  ادامه دهند.
صلح جو در خصوص تقدير از پيشكسوتان سينمايي در سي و يكمين جشنواره فيلم فجر خاطرنشان كرد: تقدير و تشكر يكي از خوش آيندترين رفتارها در اين صنعت است كه منجر به شادابي و شور فعاليت در فعالان سينمايي مي شود كه البته تقدير و تشكر بايد همواره با امكانات و پشتوانه هايي در راستاي فعاليتشان در اين عرصه باشد./ي2
برچسب ها: بحرانزدگی ، سینما ، صلح جو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار