رييس HSE و طب سلامت كار سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: باید تمهيدات ويژه اي براي تامين سلامت افردا تحت پوشش صنعت نفت اندیشیده شود در همین راستا اين سازمان آمادگي و مقابله براي بحران ها و حوادث را در اولويت كاري خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، افشين بلوري رييس HSE و طب سلامت كار سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، در همايش مديريت سلامت در بحران و حوادث صنعت نفت با بيان اين مطلب گفت: ماموريت اصلي اين سازمان صيانت از سلامت جسمي و روحي كاركنان و خانواده هاست قصد دارد تمهيدات ويژه اي را براي تامين سلامت جمعيت تحت پوشش صنعت نفت، بردارد.
 
وی تصریح کرد: هدف از برگزاي اين همايش آن است كه همكاران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در مناطق 20 گانه، فعالان كميته بحران اين سازمان و تمام افرادي را كه در سطح كشور در اين زمينه صاحب تخصص هستند را گرد هم آوريم تا با اجماع افكار متنوع و خلاق، گامي بلند در مسير پيشگيري از حوادث و تامين سلامت جمعيت تحت پوشش صنعت نفت برداريم و تمهيدات ويژه اي در اين زمينه بينديشيم.

رييس HSE و طب سلامت كار سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، حوادث و بلايا به خصوص تصادفات در سطح كشور و جهان را از مهم ترين عوامل مهم مرگ و مير و معلوليت هاي جسماني در كشور خواند و گفت: اهميت اين مساله باعث شده است اين سازمان آمادگي و مقابله براي بحران ها و بلايا و حوادث را در اولويت كاري خود قرار دهد.

بلوري خاطر نشان كرد: در تلاش هستيم با برگزاري اين همايش و آگاه سازي جمعيت مرتبط با اين قضايا، بستر را براي كاهش حوادث و افزايش آمادگي براي مقابله با آن آماده سازيم./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار