معاون خدمات مشترکین و فروش شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از استقرار سیستم جامع خدمات مشترکین در سطح معاونت‌های اجرایی و مناطق 21‌گانه شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، دکتر عبدالامیر یاقوتی ضمن اعلام این خبر با هدف استقرار دولت الکترونیک و بهبود و یکسان‌سازی رویه‌های جاری در شرکت گفت: این سیستم به منظور مکانیزه کردن مجموعه خدمات فروش انشعاب و خدمات پس از فروش از لحظه ورود متقاضی تا پایان تامین درخواست و همچنین روال فروش انرژی با جدیدترین ابزار فناوری اطلاعات مورد استفاده قرار گرفته است.

براساس این گزارش گستردگی دامنه کاربردی این سیستم به منظور ارتباط با واحدهای بهره‌برداری و پشتیبانی، کاهش کانال‌های ارتباطی به دلیل کوتاه و محدود شدن مسیر رفت و برگشت اطلاعات، کاهش زمان پاسخگویی سیستم و همچنین کنترل صحت داده‌ها و کنترل فرایند و نظارت مشترکان از قابلیت‌های این سیستم است.

گفتنی است محاسبه هزینه‌ها و عملیات مالی و محاسباتی قرارداد، طرح، تحویل و تحول و تامین برق، نصب و ایجاد اشتراک، تغییر مشخصات عمومی مشترک، تغییر کد خانوار،  صدور صورتحساب شخص، صدور صورتحساب موردی و اعمال وضعیت وصل مجدد انشعاب از دیگر قابلیت‌های این سیستم به شمار می‌رود.
برچسب ها: نیرو ، برق ، مشترکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار