معاون برنامه‌ریزی برق منطقه‌ای خراسان از حمایت طرح‌های پژوهشی اتوماسیون صنعت برق خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد مصطفی رجبی مشهدی در حاشیه نشت خبری نخستین کنگره اتوماسیون صنعت برق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات ابداعات و ایده‌ای نو در بخش‌های دانشجویی آغاز به کار کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین در نخستین کنگره اتوماسیون صنعت برق کشور نیز برای ابداعات و ایده‌هایی که در زمینه اتوماسیون و هوشمندسازی صنعت برق کشور باشد مسابقاتی طراحی شده و جوایزی برای برندگان در نظر گرفته شده است.

دبیر علمی نخستین کنگره اتوماسیون صنعت برق کشور ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این کنگره می‌توانند به سایت نخستین کنگره اتوماسیون صنعت برق مراجعه کنند.

رجبی مشهدی با بیان اینکه اتوماسیون صنعت برق مقوله‌ای است که باید تمامی دستگاه‌ها در آن همکاری کنند خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت برق منطقه‌ای خراسان با شرکت برق منطقه‌ای اصفهان تعاملات خوبی دارند.

معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای خراسان با اشاره به مدعوین نخستین کنگره اتوماسیون صنعت برق خاطرنشان کرد: در حال حاضر از 16 شرکت برق منطقه‌ای، 40 شرکت توزیع نیروی برق و 70 شرکت خصوص که در زمینه صنعت برق فعالیت می‌کنند دعوت برای شرکت در کنگره به عمل آمده است.

رجبی مشهدی در ارتباط با فعالیت‌هایی که در زمینه اتوماسیون و هوشمندسازی صنعت برق در مشهد اتفاق افتاده است متذکر شد: اتوماسیون توربین گاز مشهد که تجهیزات آن خارجی بوده است و آن تجهیزات قدیمی تعویض و جانشینی نمونه‌های ساخت داخل از جمله اقداماتی است که در شرکت برق‌ منطقه‌ای خراسان در راستای هوشمندسازی صنعت برق صورت گرفته است.

وی با اشاره به تعاملات شرکت برق منطقه‌ای خراسان با سایر دستگاه‌های در زمینه پیشرفت در حوزه هوشمندسازی صنعت برق خاطرنشان کرد: تعاملات شرکت برق منطقه‌ای خراسان با دانشگاه فردوسی مشهد نتایج خوبی را در برداشته است.

رجبی مشهدی با اشاره به تعداد شرکت کننده‌هایی که برای شرکت در نخستین کنگره اتوماسیون صنعت برق در نظر گرفته شده است اذعان کرد: حداقل این تعداد بین 200 تا 250 نفر در نظر گرفته شده است که با توجه به استقبالی که از این کنگره به عمل آمده است پیش‌بینی می‌شود که تعداد شرکت‌کننده‌ها بیشتر از این تعداد باشد/س 

برچسب ها: طرح ، پژوهشی ، اتوماسیون ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.