يک کارشناس اقتصادي تقويت توانمندي ها، توسعه داشته ها و رونق فضاي سرمايه گذاري و کار را از عوامل اصلي رونق واحدهاي توليدي دانست.

واحدي کارشناس اقتصادي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب که رونق و توسعه واحدهاي توليدي در گرو حمايت همه جانبه دولت از دستگاه هاي مختلف اقتصادي است اظهار داشت: رشد فعاليت هاي سازنده در واحدهاي توليدي کشور تنها با همکاري مجلس و دولت با اين بخش محقق مي شود و در اين صورت است که مي توان آينده خوبي را براي اقتصاد کشور رقم زد.
وي در ادامه با بيان اين  مطلب که حل مشکلات توليد نيازمند برنامه ريزي و ارايه راهکارهاي عملياتي است خاطرنشان کرد: با برنامه ريزي و کارشناسي، دقت نظر و ارايه راهکارهاي عملياتي و واقع بينانه مي توان در راستاي حل مشکلات صنعتي و توليدي گام بلندي برداشت.
اين کارشناس اقتصادي در پايان با تاکيد بر اينکه تقويت فضاي کار و سرمايه گذاري نيز نقش اساسي را در تحکيم واحدهاي توليدي بازي مي کند ادامه داد: اميد است تا با توسعه هرچه بيشتر واحدهاي توليدي شاهد اقتصادي پويا در کشورمان باشيم چرا که رونق اين بخش رابطه مستقيمي با شکوفايي اقتصادي در کشور داشته و شکل گيري اقتصاد مقاومتي نيز در سايه اين امر محقق خواهد شد./ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار