مظلومي در ارتباط با بازي اين تيم مقابل آلومينيوم هرمزگان گفت: من بازي ديروز را متاسفانه نتوانستم ببينم و ولي از نتيجه بسيار خوشحال شدم تيم استقلال اين فصل با وجود قلعه نوعي قهرمان خواهد شد.

غلامحسين مظلومي پيشكسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بازي ديروز را متاسفانه نتوانستم ببينيم و از نظر كارشناسي نمي توانم نظري بدهم ولي  از نتيجه بازي خوشحال شدم.

وي افزود: فتح اله زاده تيم را در اين فصل آسيايي بسته است و با داشتن مهره هاي كليدي كه در اين فصل در اختيار دارند سطح توقعات هواداران را بالا برده اند و قطعا با وجود قلعه نوعي بر روي نيمكت استقلال در اين فصل قهرمان خواهند شد.

وي در ادامه بيان كرد: البته استقلال نبايد تيم هاي ديگر را دست كم بگيرند زيرا آنها دست و پا بسته نيستند و مديريت و كادر فني خوبي دارند و در ادامه با تلاش مي توانند نتايج خوبي را كسب كنند.

مظلومي گفت: بازگشت جباري به تيم و بازي آن در كنار نكونام مشكل مياني تيم را حل كرده است و بازيكنان جديدي را كه جذب كرده اند بازيكنان جوان و خوبي هستند كه با هماهنگ شدن آن ها با تيم استقلال هيچ كم و كسري در هيچ يك از ليست ها ندارد و انشاء اله قهرمان ليگ خواهد شد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار