دهها فلسطيني با تظاهرات در شهر رام الله در کرانه باختري رود اردن اقدامات عملي دو جنبش فتح و حماس را براي پايان يافتن اختلافات فلسطينيان خواستار شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري شين‌هوا ؛ تظاهرکنندگان در محکوميت ادامه چنددستگي فلسطينيان و حمايت از اجرايي شدن موافقت نامه آشتي فلسطينيان شعار دادند.عصام بکر هماهنگ کننده نيروها و گروههاي فلسطيني در شهر رام الله گفت اين تظاهرات از جمله فعاليت ها و فشار مردمي براي تحقق وحدت فلسطينيان و مقابله با چالش هاي تحميلي اسرائيل است.

بکر افزود :ما اجرايي شدن سخناني که اين اواخر در باره آشتي فلسطينيان گفته شده است را خواستاريم تا به شکل بنيادي چنددستگي فلسطينيان از بين برود .فتح زياد ابوعين عضو شوراي انقلاب جنبش فتح گفت چنين اقدامات مردمي در مخالفت با ادامه چند دستگي فلسطينيان که اين ختلافات به نفع منافع اسرائيل است بايد در کرانه باختري و نوار غزه افزايش يابد.

ابوعين افزود : ما دستاوردهايي در جنگ اخير اسرائيل بر ضد نوار غزه و پيروزي هايي در سازمان ملل متحد به دست آورديم و با توجه به اين مسائل چرا بايد چند دستگي ها که از بين برنده آرمان فلسطين است ادامه داشته باشد.
برچسب ها: فلسطین ، اشتی ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار