شريف زاده از پايان اردوي آمادگي تيم ملي فوتبال دستي در گيلان خبر داد و اظهار داشت: ملي پوشان پس از سه روز استراحت 12 دي عازم نانت فرانسه مي شوند.

شريف زاده  در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:‌ تيم ملي فوتبال دستي در سه بخش بزرگسالان، پيشکسوتان و بانوان عازم مسابقات نانت فرانسه مي شوند از اين رو در بندر انزلي روزانه 8 ساعت و در 3 نوبت صبح- ظهر و شب تمرين انجام داده اند و از لحاظ آمادگي در سطح بسيار مطلوبي قرار دارند.

رئيس انجمن فوتبال دستي ادامه داد: اردوي آمادگي ملي پوشان براي مسابقات جهاني نانت فرانسه پنجشنبه 7 دي ماه سال جاري پايان مي يابد و ملي پوشان پس از 3 روز استراحت 12 دي ماه به نانت فرانسه اعزام مي شوند، ملي پوشان مسابقات خود را با حريفان از 14 دي ماه آغاز مي کنند.

وي افزود: تيم ملي بانوان فوتبال دستي اولين حضور خود در مسابقات جهاني را تجربه مي کند از اين رو انتظار کسب مدال از بانوان را نداريم البته بانوان ملي پوش براي کسب جايگاه جهاني بسيار با انگيزه هستند و تمام تلاش خود را به کار مي گيرند.

شريف زاده تصريح کرد: تيم ملي مردان و پيشکسوتان فوتبال دستي در مسابقات گذشته مقام و مدال کسب کرده اند و اميدواريم در مسابقات فرانسه عملکردي متفاوت و درخشان تر از سابق را از ملي پوشان شاهد باشيم ضمن اينکه انتظار را به کسب مدال از سوي ملي پوشان بزرگسال و پيشکسوت را داريم.

گفتني است، مسابقات نانت فرانسه 14 لغايت 17 دي برگزار مي شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار