هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستم که بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی با ملوان کار آسانی ندارند.

علیرضا امامی‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان بازی خوب را شروع کرد اما نتوانست خوب تمام کند با توجه به اینکه پرسپولیس 6 گل به ملوان در جام حذفی زده بود و توقعات را بالا برده بود می‌دانستم که در بازی‌های آینده کارآسانی ندارند.

در کل چیزی که می‌توان برای پرسپولیس در نظر گرفت اینکه بازیکنان وضعیت جسمانی خوبی ندارند چون در نیمه دوم تیم به شدت افت کرد البته یحیی گل محمدی سعی کرد با تعویض هایش شرایط تیم بهتر شود اما تیم مشکل بدنی داشت و وضعیت بهبود پیدا نکرد.

وی افزود: صنعت نفت آبادان بعد از اینکه 2 گل خورد مدارا می‌کرد و سعی داشت بیشترین گل نخورد و چشم به ضد حمله داشت اما در نیمه دوم شاگردان کاسیمیرو متفاوت بودند و پر فشار ظاهر شدند مربی صنعت نفت هم به بازیکنانش انگیزه میداد و حتی موقعیت‌های دیگر هم داشتند که نتوانستند استفاده کنند.

هافبک سابق تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه گفت: پرسپولیس باید دفاع تیمی را رعایت کند که نکرد چیزی که در حال حاضر مهم است وضعیت نامطلوب بدنی بازیکنان است الان باید واقعیت‌ها را قبول کنیم چون پرسپولیس جایگاه مناسبی ندارد تیمی که مشکلات کمی داشته باشد می‌تواند موفق شود اما پرسپولیس مشکلات زیادی دارد و تا یحیی گل محمدی بخواهد فلسفه را درتیم پیاده کند به همکاری شدید بازیکنان نیاز دارد پرسپولیس در ادامه لیگ باز هم دچار مشکل میشود و باید تمام تمرکزش را روی جام حذفی بگذارد به نظر من پرسپولیس در لیگ فقط باید دنبال جایگاه مناسبی در جدول باشد و نمی‌تواند به صدر جدول برسد چون اختلاف امتیازاتش با تیم‌های صدرنشین زیاد است.

 هافبک سابق پرسپولیس اظهار داشت راه قهرمانی در جام حذفی نسبت به لیگ خیلی کوتاه‌تر است و بازی‌های جام حذفی مثل لیگ در دراز مدت نیست و پرسپولیس میتواند در این رقابت‌ها نتیجه بگیرد.

یحیی گل محمدی کار بسیار سختی در پیش دارد و باید از او حمایت شود و فرصت لازم در اختیارش قرار بدهند تا بتوان دفلسفه‌اش را در پرسپولیس پیاده کند هواداران پرسپولیس نباید حساب خاصی روی لیگ باز کند چون با این مشکلات پرسپولیس فقط باید فکر پایان آبرومندانه‌ای در لیگ باشد و تمرکز و توانش را در جام حذفی بگذارد.

وی در ادامه گفت: هواداران پرسپولیس دربازی با صنعت نفت از تیم می‌خواستند که 6 گل بزند این مسائل صددرصد روی تیم فشار می‌آورد البته پرسپولیس با زدن 6 گل به ملوان توقعات را بالا برد اما فوتبال این طوری نیست که در هر بازی بتواند با گل های زیاد حریف را شکست دهد پرسپولیس 2 بر صفر از صنعت نفت جلو بود و باید نتیجه را حفظ می کرد که نتوانست البته گل محمدی با آوردن کلاه کج به زمین دنبال حفظ  نتیجه بود اما کناره‌های زمین را باز گذاشتند و به مشکل خوردند.

امامی‌فر در پایان گفت: موفقیت یحیی گل محمدی در پرسپولیس بستگی به عوامل زیادی دارد چون شرایط تیم خوب نیست و بازیکن پرسپولیس را هم خودش انتخاب نکرده است یحیی کار بسیار سختی دارد چون سرمربی یک تیم پرطرفدار است و توقعات هم از تیمش خیلی بالا است و همین توقعات روی او و بازیکنانش فشار زیادی وارد می‌کند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار