وزیر راه و شهرسازی گفت: ‌اکنون در مرحله فونداسیون و اسکلت ساختمان‌ها هستيم و طبق وعده تا پايان دولت دهم کار ساختمان‌هاي مسکن مهر به اتمام خواهد رسيد.

علي نيکزاد در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، در رابطه با مسکن ويژه استان تهران اظهار داشت: علاوه بر کار روي پروژه هاي مسکن مهر استان تهران، پرو‍‍ژه‌هاي مسکن مهر نقاط ديگر نيز در حال پيگيري و انجام است.

وي افزود: ‌اکنون در مرحله فونداسیون و اسکلت ساختمان‌ها هستيم و  طبق وعده تا پايان دولت دهم کار ساختمان‌هاي مسکن مهر به اتمام خواهد رسيد. 

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح 14 هزار واحد پروژه مسکن مهر در استان خوزستان تصريح کرد: هر هفته‌اي که سفر استاني رئيس جمهور انجام شود همراه با هيئت دولت پروژه‌هاي مسکن مهر آن استان را افتتاح مي‌کنيم و اين امر با ديدن آمارهاي قبلي مسکن مهر مشهود است.

وي با يادآوري ساخت 30 هزار واحد در مناطق زلزله زده ادامه داد: 10 هزار واحد مسکوني 60 متري، 10 واحد دامي و 10 هزار کانکس قابل سکونت در عرض 3 ماه با وجود شرايط آب و هوايي در منطقه آذربايجان شرقي و فصل سرما با تلاش مضاعف کارکنان بنياد مسکن و دولت ساخته شد.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار