دبير سياسي اتحاديه دانشجويان اسلامي مستقل گفت: اقشار مختلف كشور با حضور در حماسه عاشورايي نهم دي ماه 88 نشان دادند كه هميشه در مقابله با دشمن و فتنه‌گران اتحاد خود را حفظ خواهند كرد.

عليرضا کريمي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با حماسه 9 دي 88 اظهار داشت: در دي ماه سال 88 شاهد حضور اقشار مختلف جامعه و حتي معترضان به نتيجه انتخابات بوديم و اين نشان دهنده بصيرت، آگاهي و اتحاد ملت ايران در مقابل دشمن است.

وي افزود: ملت ايران با باورهاي ديني خود و با حضور در راهپيمايي روز 16 آذر، روز قدس و حماسه عاشورايي سال 88 به اين نتيجه رسيدند كه همراهي با فتنه‌گران عاقبت خوبي براي آنها نخواهد داشت.

كريمي در تقسيم‌بندي دانشجويان با توجه به عملكردشان در سال 88  گفت: يك عده از دانشجويان فريب خورده غرب بودند كه سريعا متوجه اشتباه خود شدند، عده‌اي ديگر به همراه فتنه‌گران و تحت تاثير بيگانگان در فعاليت عليه نظام دست به فعاليت زده بودند و در نهايت آن دسته از دانشجوياني كه به مقابله با فتنه برخاستند. اين در حالي بود كه در ميان  اين گروه از دانشجويان عده‌اي حضور داشتند كه از مخالفان احمدي نژاد بودند ولي با اين حال در حمايت از نظام تشخيص دادند كه حضور گسترده‌اي را در نهم ديماه داشته باشند.

وي در ادامه با ذكر نمونه‌اي از عملكرد مثبت دانشجويان در سال 88 يادآور شد: 2 روز قبل از حماسه 9 دي شاهد حضور گسترده دانشجويان مقابل قوه قضاييه  براي رسيدگي به پرونده آشوب فتنه‌گران بوديم و مي‌توان از رفتار دانشجويان اين نتيجه را گرفت كه تشکل‌هاي دانشجويي به دليل عدم وابستگي به جريان و احزاب خاص و با روحيه آرمان‌خواهي و انقلابي خود در بهترين زمان به ايفاء نقش مي‌پردازند.

اين فعال دانشجويي تصريح کرد: با توجه به تاثيرگذاري دانشجويان در جامعه، دشمن هميشه به اين قشر پويا و جوان براي رسيدن به اهداف شوم خود نگاه دارد و به همين خاطر دانشجويان از ورود زود هنگام براي تبليغات انتخاباتي در دانشگاه‌ها جلوگيري کردند تا ديگر شاهد نفوذ دشمن در ميان دانشجويان نباشيم.

دبير سياسي اتحاديه اسلامي مستقل دانشجويان در پايان خاطر نشان كرد: دانشجويان درصدد هستند که با عملکرد خود فضاي انتخاباتي در دانشگاه‌ها را به سمتي ببرند  تا با گفتمان‌سازي، معيارهاي انتخابات را بهتر بشناسند و در اين ميان از طرفداري شخص خاص پرهيز کنند تا از اين طريق شور و هيجان در آستانه انتخابات رياست جمهوري به فضاي دانشگاه‌ها باز گردانده شود.

انتهای پیام/پ2
برچسب ها: کریمی ، دانشگاه ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار