فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: 9 دی آزمون سرنوشت‌سازی برای ملت ایران است که با بصیرت و دینداری خود نقاب از چهره روسیاهی جریان نفاق برداشتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/سردار جلیل بابازاده افزود: در 9 دی ملت ایران از آزمونی ارزشمند که در آن بصیرت، دینداری، تقوا و صلابت موج می‌زد موفق و پیروز بیرون آمده و به تمام دشمنان ثابت کردند که این نظام در مسیر حرکتی ارزشمند خود گرفتار تحرکات نفاق و فتنه‌گران نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در این روز اوج وفاداری ملت ایران به ولایت فقیه و رهبری صالح جامعه به نمایش گذاشته شد، گفت:‌ در 9 دی این ملت دشمنان این نظام را چنان آشفته کردند که بیش از دو سال است که هنوز از حیرت و سرگیجی 9 دی نتوانستند بیرون بیایند.

بابازاده از این روز به عنوان تبلور ایمان و اراده و حرکت عظیم ملت ایران در صیانت از ارزش‌های واقعی اسلام و مکتب دینی یاد کرد و افزود: در این روز مردم وفادار ایران با آرمان امام و شهدا نمایشی از استقامت، بصیرت و ایثار خود را در حفظ کیان نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در 9 دی نه تنها این ملت که بارها در وفاداری به انقلاب پیروز میدان بودند بلکه در این آزمون سخت با خلق حماسه‌ای جاودانه اصالت انقلابی خود را بار دیگر به تمام ملت‌های آزادیخواه دنیا نشان دادند.

بابازاده در ادامه از 9 دی به عنوان تبلور عشق و ارادت واقعی به اهل بیت عصمت و طهارت یاد کرد و افزود:‌ در 9 دی این ملت کاری کردند که برای همیشه در تاریخ این نظام ماندگار و جاودانه می‌ماندب/.

برچسب ها: اردبیل ، روسیاهی ، جریان ، نفاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.