رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی منحل نخواهد شد و تنها زیر نظر کمیسیون عالی تنظیم مقررات در مرکز ملی فضای مجازی فعالیت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ دکتر اخوان بهابادی در نشست خبری خود در مرکز ملی فضای مجازی درپاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر انحلال سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی اظهار داشت: این سازمان منحل نخواهد شد و تنها زیر نظر کمیسیون عالی تنظیم مقررات در مرکز ملی فضای مجازی فعالیت خواهد کرد.

 وی همچنین درباره انتقال و جابجایی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به پژوهشگاه فضای مجازی گفت: جابجایی و انتقال موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات به پژوهشگاه فضای مجازی وابسته به مرکز به دستور رئیس جمهور انجام شد و روال اداری این انتقال باید توسط شورای عالی اداری انجام می شد.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی خاطرنشان کرد: تغییر نام پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به پژوهشگاه فضای مجازی و فعالیت آن زیر نظر مرکز ملی فضای مجازی در 2 روز گذشته رخ داد.

 دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره واکنش خود درباره تغییر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان ساخت: شورای عالی فضای مجازی در گذشته و حال دخالتی در این زمینه انجام نداده است و در حد وظیفه صحبت هایی با رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی داشته و هر آنچه را که دولت و مجلس درباره آن به توافق برسند برای اعضای شورای عالی فضای مجازی قابل قبول خواهد بود./ح

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار