شركتي از ريموت كنترل جادويي جديد خود در نمايشگاه سالانه CES لاس وگاس پرده برداري مي‌كند.

 به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نسخه جديد این محصول علاوه برتمام قابليت‌هاي مدل قبلي، مجهز به سيستم تشخيص صدا است تا به این ترتیب دستورات کاربران را به راحتي دريافت و اجرا كند.

این دستگاه دارای یک کلید میکروفن برای دریافت دستورات صوتی است. از طریق کلیدهای موجود روی این کنترل هم مي‌توان صفحات وب را در تلویزیون مشاهده کرد. این کنترل هوشمند قابلیت تشخیص حرکات دست را دارد، به این صورت که با فشردن کلید OK کاربران می‌توانند با حرکت دست شماره کانال مورد نظر را در هوا بنویسند تا کنترل آن را شناسایی و شبکه مورد نظر را انتخاب کند. نسخه قبلی این کنترل دارای قابلیت‌های محدودتری نسبت به کنترل جدید است.

این كنترل جادويي از بخش‌های مهم تلويزيون‌هاي هوشمند CINEMA 3D ال‌جي است و تكنولوژي پيشرفته كنترل از طريق فرمان‌های صوتي در اين محصول،‌ به کاربران این امکان را می‌دهد كه تلويزيون خود را به سادگی كنترل کنند. ويژگي جديد تشخيص صدا، دريافت و اجراي فرمان‌های صوتي را بسيار آسان مي كند.

اين محصول جادويي يك كنترل براي تلويزيون و همچنین ديگر وسايل صوتي و تصويري در خانه است. دستگاه‌هایی مانند پخش‌كننده Blu-ray، ‌سيستم پخش صدا و تلويزيون به راحتي با این كنترل جادويي ‌دستورات را اجرا مي‌كنند. دکمه اسکرول چرخشي در اين دستگاه براي جابه‌جايي و حركت صفحات يا بزرگنمايي آنها در برنامه‌ها و بازي‌ها بسيار مناسب و راحت است. با تنظيم يك حركت خاص‌ كاربران مي‌توانند به منو و برنامه‌هاي مورد علاقه خودشان كه بيشتر از آنها استفاده مي‌كنند، ‌دسترسي سريع داشته و در زمان هم صرفه‌جويي كنند.

كنترل جادويي ال‌جي در دو مدل جديد به بازار عرضه مي‌شود. مدل اصلي كه مخصوص تلويزيون‌هاي هوشمند CINEMA 3D ال‌جي و‌ مجهز به صفحه كليد با نور پس‌زمینه LED است كه برای استفاده در شب مناسب بوده و دارای طراحي جديد و ابعاد كوچك‌تري هم هست. نسخه جدید ریموت کنترل جادویی ال‌جی از نظر ظاهری تغییراتی داشته و مکان قرارگیری کلیدها در آن برای راحتی بیشتر کاربر تغییر کرده است./ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار