كريمي‌اصفهاني:

9 دي پيام ولايت‌مداري ملت بسيجي و قدرشناس را به جهانيان فرياد زد

دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار گفت: نهم دي ماه سال 88 به عنوان برگ زريني از دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاريخ كشور ايران اسلامي، پيام ولايت‌مداري ملت بسيجي و قدرشناس را به جهانيان فرياد زد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جلسه شورای مرکزی جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار  دوشنبه 4 دي ماه با حضور مدیران انجمن‌های اسلامی صنوف مختلف و برخی روسای اتحادیه‌های صنفی در دفتر مرکزی جامعه برگزار شد.

در جلسه احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه با اشاره به سالروز غرور انگيز 9 دي، اظهار داشت: نهم دي ماه سال 88 به عنوان برگ زريني از دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاريخ كشور ايران اسلامي، پيام ولايت‌مداري ملت بسيجي و قدرشناس را به جهانيان فرياد زد.

وي ادامه داد: مردم بصير و انقلابي با حضور پرشكوه و يكپارچه در آن راهپيمايي عظيم نشان دادند كه توطئه‌ها و نقشه‌هاي استكبار جهاني و نوكران دست‌آموز او نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهيدان خلل ايجاد كنند.

دبیر کل جامعه  ضمن درود به تمام کسانی که در شکل‌گیری قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی كردند، اظهار داشت: قانون اساسی جمهوری اسلامی توسط نمایندگان منتخب مردم در مجلس خبرگان قانون اساسی به تصویب رسید که بر گرفته از قرآن کریم و احکام نورانی اسلام است.

كريمي اصفهاني با بيان اينكه مهمترین اصل قانون اساسی کشورمان، اصل مترقی ولایت فقیه است، افزود:‌ با توجه به اختیارات و وظایف رهبری در قانون اساسی، کشور ما هیچوقت به بن بست نخواهد رسید و ماندگاری، استمرار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در همین اصل قانون اساسی متجلی می شود؛ وجود پربرکت ولایت فقیه، کشور را از هرگونه انحراف نجات خواهد داد.

وي تصريح كرد: از اصول مهم دیگر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران وجود شورای نگهبان جهت جلوگیری از ورود نامحرمان به پست‌های کلیدی کشور بخصوص ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی است.

دبيركل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با اشاره به اينكه يكي ديگر از  مهمترین اصول قانون اساسی، حضور سپاه و بسیج است، گفت: با حضور سپاه و بسيج بعد از انقلاب اسلامی تجاوزگران به خود جرات ندهند تا بتوانند به کشور اسلامی ما دست‌درازي كنند.

وي اظهار داشت: حضور 8 ساله در جنگ تحمیلی ،سرکوب كردن فتنه‌ها و  طرح‌های کودتا مانند نوژه و صدها موارد دیگر، به خوبی نشان می‌دهد این جان برکفان بی ادعا چگونه در برابر تهدیدها ایستادند و حتی یک وجب از خاک میهن را به دست بیگانگان ندادند.

كريمي‌اصفهاني با انتقاد از قانون گریزی‌های اخیر و ایستادگی در برابر مجلس توسط برخی مسئولین که در کشور که بصورت یک امر عادی درآمده است، اظهار داشت: متاسفانه از گذشته تا کنون شاهد بودیم افرادی بصورت کاملا برنامه ریزی شده در برابر مجلس ایستادگی كردند؛ در زمان قاجار با اینکه مجلس آن‌زمان یک مجلس کاملا سفارشی بود و وکلای حاضر در مجلس بصورت فرمایشی منصوب می‌شدند، باز هم حاکم آن وقت ایران(محمد علی شاه قاجار) مجلس را بر نتابید و آنرا به توپ بست.

وي تصريح كرد: امروز هم شاهد هستیم با عبارتی چون "قانون نباید دست مجریان را ببندد" ،میخواهند در برابر مجلس بایستند، مجلسی که به لطف قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و وجود شورای نگهبان کاملا فیلتر شده و نمایندگان آن از دل مردم بیرون آمده‌اند.

دبيركل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با بيان اينكه متاسفانه استبداد و دست نشانده‌های آنان در کشور از قدیم تا کنون نه تاب یک مجلس مستقل را داشته اند و نه تاب دستگاه قضایی مقتدر را، ادامه داد: استشمام برخی مطالب این هشدار را می‌دهد که ملت بزرگوار ایران باید مراقب باشند، البته این خواب استکبار و استبداد هیچگاه با وجود پر برکت ولایت فقیه تعبیر نخواهد شد.

کریمی اصفهانی در ادامه با اشاره به اظهارات اخير رئيس‌جمهور، اظهار داشت: متاسفانه شخص اول اجرایی کشور آگاهانه و یا ناآگاهانه بدون کارشناسی مسائل اقتصادی، مواردی را عنوان می‌كندکه جز ایجاد تشنج در کشور و بدنبال آن متلاشی شدن اقتصاد کشور هیچگونه پیامد دیگری ندارد.

وي افزود: اظهار نظر در مورد 5 برابر شدن یارانه ها بدون تفکر لازم موجب می شود تا صنعت کشاورزی، تولید و .... آسیب ببينند و اقتصاد کشور به اضمحلال برسد.

كريمي اصفهاني با اشاره به اينكه کشور در شرایط کنونی احتیاج به آرامش دارد. گفت:‌ اینگونه سخنان موجب در هم ریختگی اذهان و عدم اعتماد به مسئولین می‌شود و نتیجه آن تمام عیار شدن کشور بعنوان یک کشور وارد کننده و در ادامه تحویل کشور اسلامی ایران به بیگانگان است. 

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، دولت ، قانون ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار