دبيركل جامعه اسلامي اصناف و بازار تحريم هاي اعمال شده از سوي آمريكا و دول غربي تاثيري در اراده ملت ايران نخواهد داشت،گفت: تزريق التهابات و بي اعتمادي در جامعه براي كاهش حضور مردم راهبرد دشمنان نظام برای انتخابات مجلس است؛ هرچند که انتخابات سه دهه گذشته گوياي ناكامي دشمنان بوده و خواهد بود.

احمد كريمي اصفهاني در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه تحريم هاي اخير توسط آمريكا و دول غربي بار ديگر زمينه رشد و پيشرفت جمهوري اسلامي را فراهم كرد، گفت: تحريم ها محدود به زمان فعلي نبوده و ما از بدو تولد انقلاب اسلامي همواره شاهد تحريم ها و فشارهاي بيگانگان بوده ايم.
وي افزود: جمهوري اسلامي ايران به عنوان يك قطب قدرت در حال تاثيرگذاري در جامعه جهاني است؛ لذا اين گونه مخالفت ها و اعمال تحريم ها دور از انتظار نبوده و نيست.
دبيركل جامعه اسلامي اصناف و بازار با بيان اينكه تحريم ها تاثير و خللي در اراده ملت ايران نخواهد داشت، گفت: تحريم هاي اخير بخشي از اهداف دشمنان بوده و آنها همواره درصدد اعمال فشار اعم از جنگ تحميلي و اخيرا اقدامات تروريستي بوده و اين روش را دنبال مي كنند.
وي با بيان اينكه مديريت رهبري راز ماندگاري و اقتدار جمهوري اسلامي ايران است، گفت: با وجود ولايت در كشور و وحدت كلمه تحريم ها تا به امروز به طور صحيح مديريت شده اند و از اين پس نيز به خوبي مديريت خواهند شد.
عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري، تحريم ها را فرصتي براي پيشرفت دانست و گفت: تحريم ها همواره براي نظام تبديل به يك فرصت شده و موجبات پيشرفت كشورمان را فراهم آورده است؛ چرا كه پيشرفت هاي بخش هسته اي، نانو، ادوات جنگي و ... از مصداق بارز اين ادعا بوده و از فرصت تحريم به دست آمده است.
كريمي اصفهاني افزود: عدم وحدت و اختلاف به مراتب سنگين تر و پرهزينه تر از اعمال تحريم ها برعليه كشورما خواهد بود؛ چرا كه اين كار باعث تحريك دشمنان براي دخالت در امور داخلي کشور است.
دبيركل جامعه اسلامي اصناف و بازار، به زمان اعمال تحريم ها كه در آستانه انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي روي داده است، گفت: يكي از برنامه هاي دشمنان كه همواره در آستانه انتخابات به مرحله ظهور مي رسد، تزريق التهابات و بي اعتمادي در جامعه براي كاهش حضور مردم در عرصه انتخابات است؛ هرچند انتخابات سه دهه گذشته گوياي ناكامي دشمنان بوده و خواهد بود.
وي با بيان اينكه قطعا بعد از انتخابات بسياري از مسائل فروكش خواهد شد، گفت: تحريم هاي اخير شعاري بوده و هدف آن تحت الشعاع قرار دادن انتخابات ایران است.
وي با بیان اینکه ایران كشورهاي ديگري را به عنوان جايگزين براي فروش نفت خود قرار داده و هرگز مشكلي به لحاظ فروش نفت نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: اكثر كشورهايي كه در تحريم جمهوري اسلامي ايران نقش داشته اند، خودشان با مشكلات اقتصادي زيادي دست و پنجه نرم مي كنند و قطعا با فشار ملت خودشان دست از تحريم خواهند كشيد. /ن
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار