با ادامه بارندگی های شدید و سیل آسا در انگلیس، همزمان با آغاز سال نو میلادی بسیاری را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی، سیل باعث شد برنامه جشن عید کریسمس برای بسیاری از مردم در انگلیس کنسل شود. در برخی از مناطق انگلیس خانه ها چنان دچار آب گرفتگی شده است که مردم مجبورند بیشتر از آنکه به جشن سال نوی میلادی فکر کنند درگیر پاکسازی خانه و وسایل خود از سیل باشند.
یک انگلیسی که خانه و وسایلش پر از آب شده بود گفت؛ از این سیل بسیار بهت زده شدم، زيرا همه جا لجن شده است.
در برخی از مناطق جنوب انگلیس در چند روز گذشته، دو بار سیل به وقوع پیوست. در این مناطق اجناس مغازه ها بویژه فروشگاههای هدایای کریسمس ، از بین رفته و خسارات زیادی به فروشندگان وارد شده است.  
"درن پیملوت" از مغازه داران سیل زده گفت؛ ما امیدوار بودیم سیل تمام شود، اما دیدیم که بارندگی نیز همچنان ادامه دارد و باید دوباره منتظر سیل باشیم.  
شهروندي ديگر ادامه داد؛ به علت بالا آمدن آب رودخانه ها و جاری شدن سیل، دسترسی ما به دیگر مناطق قطع شده است و دیگر نمی توانیم هدایای کریسمس را برای دختر و نوه هایم ببرم.  
همچنين؛ سیل بخشهای زیادی از خطوط آهن را زیر آب برده است و در نتیجه حرکت بسیاری از قطارها لغو و صدها هزار مسافر سرگردان شده اند. هم اکنون ارتفاع روخانه تِمْز که از مرکز لندن می گذرد، به میزان خطرناکی بالا آمده است.
یک مسافر راه آهن گفت؛ ما مجبوریم با اتوبوس و تاکسی خود را برای جشن کریسمس برسانیم و البته خیلی دشوار خواهد بود و هیچ چیزی بدتر از این نیست که نتوانی در عید کریسمس در کنار خانواده ات باشی.
اين در حاليست که کارکنان سازمان محیط زیست به جای اینکه جشن کریسمس را در کنار خانواده های خود باشند، مجبورند سیل بندهای فلزی را در مناطق مختلف نصب کنند. به نظر می رسد در شرایط کنونی بهترین هدیه کریسمس یک کیسه شن باشد.






















برچسب ها: وقوع ، سیل ، انگلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار